شرایط ماندن پیولی در میلان در فصل بعد

شرایط ماندن پیولی در میلان در فصل بعد

پایگاه خبری فوتبالی – میلان با استفانو پیولی به توافق رسیده است. به این ترتیب اگر او بتواند نتایج لازم را بگیرد، در میلان ماندنی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، شایعات پیوستن رالف رانگنیک، مربی سابق لایپزیش به میلان تمامی ندارد. پس از بازی میلان با جنوا بود که پیولی گفت: «من دغدغه‌ای بابت آینده‌ام ندارم.»

لا گاتزتا دلو اسپورت نوشته که ایوان گازیدیس، مدیر ارشد اجرایی میلان، رابطه خوبی با پیولی دارد و این مربی را می‌ستاید، اما طبق توافقی که با او شده، در پایان فصل نتایجش ارزیابی می‌شود و سپس درباره ادامه همکاری با او تصمیم گرفته خواهد شد.

این توافق بر اساس نتایج ماه‌های اولیه او در میلان بوده است و تصمیم نهایی بر این اساس خواهد بود که میلان در انتهای فصل در چه رتبه‌ای قرار خواهد داشت.

میلانی‌ها کار پیولی را می‌ستایند و عملکرد تیم او را در میدان خوب می‌دانند. اوضاع میلان پس از آمدن این مربی سابق اینتر بهتر شده است.

اما نگه داشتن پیولی از نظر مالی برای باشگاه هم بهتر خواهد بود. دستمزد او بسیار کمتر از مبلغی است که میلان برای جذب مربی‌ای مانند رانگنیک باید بپردازد.

پیولی در میلان میانگین 1.42 امتیاز در هر بازی را کسب کرده است. او در 19 بازی در لیگ 7 برد و 6 تساوی داشته است. میلان در حال حاضر در جدول سری آ هفتم است و سه امتیاز با ناپولی، تیم ششم جدول فاصله دارد.

8444