فوتبال بازی کردن بکام با بچه هایش در حضور ویکتوریا به عنوان تماشاگر

فوتبال بازی کردن بکام با بچه هایش در حضور ویکتوریا به عنوان تماشاگر

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید به یاد دوران فوتبالش دوباره پا به توپ شد و در کنار دوستان و اقوامش در میامی فوتبال بازی کرد.

به گزارش فوتبالی، گرمای میامی باعث شد تا اسطوره فوتبال انگلیس ترجیح بدهد در بخشی از بازی بدون پیراهن بازی کند و همسرش ویکتوریا در کنار زمین نظاره گر این بازی فوتبال بود. البته بکام قبل از آن پیراهن تیم تحت مالکیت خود یعنی اینتر میامی را به تن داشت اما ترجیح داد که این پیراهن را در آورد تا هم بدن خالکوبی شده خود را نشان بدهد و هم آزادانه تر و راحت تر بازی کند. بکام شورت شماره هفت تیم اینتر میامی با شماره محبوبش هفت را به تن داشت.

در این مسابقه کل فرزندان بکام حضور داشتند و بعد از بازی تصاویری از خودشان در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. در این بازی بروکلین 21 ساله، رومئو 17 ساله و کروز 15 ساله درون زمین بودند. بروکلین هم نشان داد که همچون پدرش علاقه خاصی به خالکوبی دارد.

ویکتوریا نیز لباسی سراسر مشکی را برای حضور در کنار زمین و تماشای بازی انتخاب کرده بود و در کنار هارپر، دختر هشت ساله خانواده به تماشای بازی نشست. نیکولا، نامزد بروکلین و میا موچر، دوست دختر رومئو نیز در کنار زمین تماشاگر بازی بودند.

بکام برای این بازی نزدیکان و دوستان خود در میامی را انتخاب کرده بود تا با توجه به تعطیلی لیگ آمریکا، بتوانند از فرصت بازی کردن در استادیوم تازه تاسیس اینتر میامی لذت ببرند.