دین‌ محمدی: کرونا کمک می‌کند استقلال کامل شود/ هنوز نمی‌دانیم لیگ تمام می‌شود یا نه!

دین‌ محمدی: کرونا کمک می‌کند استقلال کامل شود/ هنوز نمی‌دانیم لیگ تمام می‌شود یا نه!

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی می‌تواند با برگزاری تمرینات بیشتر برنامه‌هایی که در ذهنش هست را در استقلال جا بیندازد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، سیروس دین‌محمدی از بروز اتفاقات اخیر در ورزش جهان شوکه شده و معتقد است وقتی لیگ‌های منظمی مانند انگلیس تعطیل می‌شوند باید متوجه وخامت اوضاع شد.

در دنیا چه خبر است؟‌
می‌بینید که! این کرونا همه جا را به هم ریخته و عرب و عجم نمی‌شناسد! وضعیت بدی است و فقط باید مراقب باشیم بیشتر از این تلفات ندهیم.

در این شرایط می‌توان لیگ داشت؟
ما که از اروپایی‌ها پیشرفته‌تر نیستیم. الان آن‌ها در ایتالیا، انگلیس، آلمان و فرانسه لیگ را تعطیل کرده‌اند و تا یکی، دو ماه به تعویق انداخته‌اند. در چنین وضعیتی که لیگ برتر انگلیس با آن همه نظم و انضباط که الگوی خیلی از کشورهاست تعطیل شده ما چطور باید لیگ داشته باشیم؟ با این روند فکر نمی‌کنم لیگ تا اطلاع ثانوی ادامه یابد.

ولی تا همین دو، سه روز قبل برخی تیم‌ها تمرین می‌کردند؟
بله شنیدم! خیلی عجیب است که هنوز عده‌ای این وضعیت را جدی نگرفته‌اند. یکسری در راه مسافرت هستند و دست زن و بچه‌شان را گرفته و به دل جاده زدند. این وضعیت باید همه را خانه‌نشین کند ولی می‌بینیم عده‌ای تازه ذوق سفر کردنشان گل کرده است.

راهکار چیست؟
بهترین راهکار قطع ارتباط با دیگران است. غیر از این هر لحظه ممکن است فردی که با شما تماس دارد ویروس را منتقل کند.

این وضعیت به ضرر استقلال شد؟
نه! اتفاقاً استقلال می‌تواند صبر کند تا مصدومانش از راه برسند و به جای آنکه با کلی غایب در هر بازی به میدان برود با تمام قدرت به میدان برگردد. استقلال از نظر نفری وضعیت خوبی دارد و می‌تواند با بزرگترین تیم‌های لیگ رقابت کند ولی در این ماه‌های اخیر همواره ۵ تا ۶ بازیکن اصلی اش درگیر مصدومیت بودند.

فقط همین؟
از طرف دیگر فرهاد مجیدی هم می‌تواند با برگزاری تمرینات بیشتر برنامه‌هایی که در ذهنش هست را در استقلال جا بیندازد. قطعاً این وضعیت برای وقتی است که بتوان تمرینات را از سر گرفت. ولی با این همه در کل فکر می‌کنم تعطیلی لیگ به سود استقلال باشد.

بخت قهرمانی را برای این تیم قائل هستید؟
هنوز نمی‌دانیم این لیگ برگزار می‌شود یا نه ولی اگر لیگ دوباره استارت بخورد و استقلال با نفرات کامل به رقابت‌ها برگردد که نه.

4344