واکنش همسر گارای به کرونایی شدن اسکیل: باید آرامش خود را حفظ کنیم

واکنش همسر گارای به کرونایی شدن اسکیل: باید آرامش خود را حفظ کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به لالیگا هم کشیده شد و پنج عضو والنسیا شامل سه بازیکن این تیم (اسکیل گارای، خوزه گایا و مانگالا) به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش فوتبالی،  تست کرونای اسکیل گارای مدافع آرژانتینی والنسیا نیز مثبت شده است. در ابتدا خود این بازیکن در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود با لبخند منتشر کرد و خبر کرونایش را این گونه منتشر کرد:"قطعا سال 2020 با اتفاقات بدی آغاز شد. تست کرونای من مثبت شد. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و با حمایت مسئولان پزشکی و بهداشتی قرنطینه شده ام و مراحل درمان را طی می کنم."

گارای در ماه ژانویه دچار مصدویمتی شدید شده بود و با ادامه فصل وداع کرده بود و حالا به اولین بازیکن لالیگا تبدیل شده که به کرونا مبتلا شده است. ساعاتی بعد از این خبر، همسر گارای یعنی تامارا گورو که شخصیتی معروف در شبکه های اجتماعی است، پیامی ویدئویی منتشر کرد و در مورد شرایط وی توضیح داد. در این ویدئو که بیش از یک میلیون بار دیده شده، همسر گارای می گوید:" سلام به خانواده مجازی ام. حتما از جانب اسکیل شنیده اید که تست کرونای او مثبت شده است. من هم حدس می زنم که مبتلا شده ام چرا که به صورت مستقیم با او در تماس بودم. اما سعی می کنم که به اولین توصیه مقامات بهداشتی گوش بدهم و روحیه ام را از دست ندهم."

همسر گارای گفت که روحیه مدافع آرژانتینی خوب است و افزود:" من علائمی ندارم. دلیلی نمی بینم که تست بدهم چون حالم خوب است و ترجیح می دهم که تست مربوط به افرادی باشد که بیشتر نیاز دارند.ما در حال حاضر به همراه کل خانواده در خانه ای در مادرید قرنطینه شده ایم و حال همه خوب است. اسکیل هم به تنهایی قرنطینه شده است. می دانم که افراد مسن تر ریسک بیشتری را حس می کنند و سعی می کنم که از آنها دورتر باشم. باید آرامش خود را حفظ کنیم. با هم می توانیم از ویروس کرونا  عبور کنیم."