بعد از پایان کرونا کاپیتان فولاد زیر تیغ جراحی می‌رود

بعد از پایان کرونا کاپیتان فولاد زیر تیغ جراحی می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- ایوب والی به دلیل پارگی رباط صلیبی پایش فصل را از دست داد و سال آینده پایش را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایوب والی در گفتگو با با برنامه رادیویی فوتبال خوزستانی در خصوص مصدومیت خود اظهار داشت : در یک بازی درون تیمی و بر اثر یک اتفاق پایم پیچ خورد و مصدوم شدم و پس از چند روز اینکه جواب آزمایش MRI آمد متوجه شدم رباط صلیبی پاره کرده ام. پزشکان تیم ، متخصصان ارتوپدی دستور داده اند که اگر بخواهی به فوتبالت ادامه بدهی باید مورد عمل جراحی قرار بگیری.

کاپیتان فولاد در خصوص اینکه چه زمانی پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد بیان داشت : با رعایت نکاتی که پزشکان تیم گوشزد کرده اند ورم پایم بهتر شده است اما برای اینکه مورد عمل جراحی قرار بگیرد همانطور که می دانید کشور با بیماری ویروس کرونا مواجه شده است که بایستی این بیماری فروکش کند تا بتوانم پای مصدومم را با خیال راحت به تیغ جراحان بسپارم.

مدافع فولادخوزستان گفت: اگرچه مصدوم شده ام و نمی توانم تیم را همراهی کنم اما همیشه قلبم در کنار تیم فولاد و هواداران بوده است و اگر در فصل جاری اگر کاری کرده ام وظیفه من بوده و مهم تر از این حاصل تلاش همه بازیکنان به ثمر رسیده است. پس از عمل جراحی تلاش خواهم کرد که هر چه سریعتر به میادین بازگردم و اگر عمری باشد در خدمت تیم فولاد باشم.

والی تاکید کرد:  امیدوارم بیماری کرونا نیز که همه مردم را درگیر کرده است با کمک خدا ریشه کن شده و جامعه به حالت نشاط و آرامش همیشگی خود بازگردد از همه پزشکان و پرستاران که به مردم درگیر با این بیماری کمک می کنند نیز تشکر و قدردانی می کنم.

7655