رونمایی از پیراهن جدید رم برای فصل ۲۱-۲۰۲

رونمایی از پیراهن جدید رم برای فصل ۲۱-۲۰۲

پایگاه خبری فوتبالی – سایت فوتی‌هدلاین از پیراهن رم برای فصل ۲۱-۲۰ رونمایی کرد.
به گزارش فوتبالی، در حالی که فصل جدید فوتبالی در ایتالیا متوقف شده و کسی نمی‌داند البسه امسال تا چه زمانی پوشیده می‌شود کم کم طرح لباس تیم‌های مختلف اروپایی رونمایی می‌شود. سایت فوتی هدلاین که از مشهورترین سایت‌ها در زمینه اخبار مربوط به البسه و ابزار ورزشی است امروز از لباس رم برای فصل بعد رونمایی کرد.
پیشتر اعلام شده بود این لباس بر اساس لباس دهه‌های آخر قرن بیستم که رم توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۸۴   برسد با آستین‌هایی سفید و ترکیبی از نارنجی و زرد طراحی می‌شود و حالا مشخص شده تنها ایده استفاده از چند رنگ در لباس استفاده شده و هیچ آستین سفیدی در کار نیست. یقه لباس با رنگ زرشکی تیره طراحی شده و خط‌هایی با رنگ قرمز، نارنجی و زرد در قسمت بالایی لباس خودنمایی می‌کند و رنگ قسمت پایین هم آلبالویی خواهد بود. کمپانی نایک که از سال ۲۰۱۴ با رم قرارداد بسته این‌بار به لقب رم، جیالوروسی به معنای قرمز و زردها وفادار بوده و از این دو رنگ در لباس استفاده کرده است.
این لباس توسط کمپانی نایک در ماه می رسما رونمایی می‌شود اما سایت فوتی هدلاین همیشه چندین ماه زودتر اقدام به رونمایی از طرح‌ها می‌کند.

1101