حمایت بازیکن آتالانتا از سرمربی: گاسپرینی ذهنیت ما را تغییر داده

حمایت بازیکن آتالانتا از سرمربی: گاسپرینی ذهنیت ما را تغییر داده

پایگاه خبری فوتبالی – مارتین دی‌رون به حمایت از سرمربی تیم آتالانتا پرداخت.
به گزارش فوتبالی، دی‌رون که از ستارگان تیم شگفتی‌ساز آتالانتا به شمار می‌رود در گفت و گویی اختصاصی با وب‌سایت باشگاه گفته: گاسپرینی شما را مجبور می‌کند به سختی و با تلاش زیاد کار کنید. به این ترتیب شما همیشه در فرم خوبی خواهید بود. او از هرکس توانایی‌های زیادی طلب می‌کند و به درخواست‌هایش ادامه می‌دهد. به ما می‌گوید « می‌توانم ذهنی، تاکتیکی و فیزیکی بهتر شویم». او ذهنیت باشگاه را کاملا تغییر داده است.
دی‌رون در ادامه افزود: زمانی که با یوونتوس بازی داشتیم برای برد به تورین رفتیم نه برای تساوی. کاملا متوجه شده‌ام که تا چه اندازه تغییرات مثبتی داشته‌ام اما تمام ۳۰ بازیکن باشگاه بهتر شده‌اند نه من. در سیستم ۳-۴-۳ او تمام بازیکنان را می‌شناسد. گاسپرینی از من خواسته هرجور شده و با هر ترفند کثیفی توپ را به گومز برسانم! او کیفیت بازیکنانش را می‌داند.
آتالانتایی‌ها در حال حاضر در رده چهارم جدول سری‌آ قرار دارند و با عماکرد فوق‌العاده‌شان چشم‌ها را به خود خیره کرده‌اند. آن‌ها هفته گذشته با برد ۴-۸ مقابل والنسیا تاریخ‌سازی کردند و برای اولین بار در تاریخ به جمع ۸ تیم برتر و پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.

1101