ستاره آتالانتا و اهدای توپ یادگاری اش برای کمک به یک بیمارستان

ستاره آتالانتا و اهدای توپ یادگاری اش برای کمک به یک بیمارستان

پایگاه خبری فوتبالی- یوزپ ایلیچیچ مهاجم باشگاه آتالانتا که در جریان دیدار اخیر تیمش مقابل والنسیا در مستایا در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ستاره تیمش بود، حالا با اقدامی انسان دوستانه، نشان داد که انسان بزرگی است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم توانا که در بازی با والنسیا پوکر کرد و 4 گل برای تیمش به ثمر رساند، در پایان آن مسابقه، توپ بازی را به یادگار به خانه برد ولی حالا آن توپ یادگاری را اهدا کرده تا با فروش آن، به یکی از بیمارستانهای منطقه برگاموی ایتالیا در راستای نبرد با بیماری کرونا کمک مالی کند.

او بدین ترتیب و بااین حرکت حمایتش رااز بیماران مبتلا به کرونا و اعضای کادر بیمارستانی که در نبردی سخت در راستای نجات جان انسانها هستند، ابراز کرد و در این رابطه در صفحه رسمی اش در شبکه های اجتماعی نوشت:« ما هم در کنارتان هستیم. شما فرشته های ما در مسیر غلبه بر مهمترین بازی زندگی هستید.»

لازم به ذکر است که منطقه برگامو در ایتالیا یکی از مناطقی است که ویروس کرونا در آنجا شیوع بیشتری نسبت به سایر بخش های ایتالیا داشته است.

در عین حال جانپیرو گاسپرینی، سرمربی باشگاه آتالانتا هم شخصا به بیمارستان پاپ جووانی کمک کرده است و لورنزو اینسینیه، کاپیتان ناپولی هم 100 هزار یورو به بیمارستان های مختلفی در ایتالیا کمک مالی کرده. لئوناردو بونوچی، مدافع با تجربه یوونتوس هم برای مشارکت در نبرد با کرونا مبلغ 120 هزار یورو به یک بیمارستان در شهر تورین کمک مالی کرده است.

6363