باشگاه اینتر و ارسال وعده های غذایی بازیکنان به منازلشان

باشگاه اینتر و ارسال وعده های غذایی بازیکنان به منازلشان

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولو بارلا، بازیکن خط میانی باشگاه اینتر با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی اعلام کرده که پزشکان باشگاه نرآتزوری و مسئولان تغدیه این تیم با دقت تمام رژیم غذایی بازیکنان تیم را در دوران قرنطینه تحت کنترل دارند.

به گزارش فوتبالی ، از چند روز پیش و در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و البته ابتلای دنیله روگانی، بازیکن یوونتوس به این ویروس، بازیکنان تیم اینتر که چند روز قبل، با یووه دیدار کرده بودند، به قرنطینه رفتند تا در صورت ابتلای تعدادی از این بازیکنان، ویروس کرونا در رختکن تیم نرآتزوری پخش نشود. اندکی بعد هم رقابت های لیگ ایتالیا برای مدتی به تعویق افتاد تا بدین ترتیب مقامات فوتبالی ایتالیا نیز در مسیر تلاش برای جلوگیری از شیوع گسترده تر این ویروس، نقش خود را ایفا کرده باشند.

حالا بارلا با انتشار تصویری در صفحه رسمی اش در اینستاگرام نشان داده که اگر چه او و هم تیمی هایش در قرنطینه خانگی به سر می برند و نمی توانند به کمپ تمرینی تیمشان بروند، ولی آنتونیو کونته همچنان با همان دقت ووسواس همیشگی رژیم غذایی و ورزشی بازیکنانش را زیر نظر دارد. بدین ترتیب و طبق آنچه در این عکس می بینیم، هر یک از بازیکنان اینتر نه تنها رژیم غذایی و ورزشی خاص خودش را دارد تا در خانه این برنامه ها را دنبال کند، بلکه غذاهایشان هم در بسته های پلمپ شده و به صورت اختصاصی از سوی باشگاه اینتر برایشان ارسال می شود.

6363