اعتراض متفاوت بازیکنان گرمیو به عدم لغو لیگ برزیل

اعتراض متفاوت بازیکنان گرمیو به عدم لغو لیگ برزیل

پایگاه خبری فوتبالی- با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر دنیا، لیگ های داخلی کشورهای مختلف به تعطیلی کشیده شده و بازیهای اکثر لیگ های اروپایی برای مدتی به تعلیق در آمده است.

به گزارش فوتبالی، حالا و درشرایطی که ویروس کرونا تدریجا وارد قاره آمریکا هم شده و در کشورهای مختلف لاتین مبتلایان متعددی داشته، مقامات فوتبال در قاره آمریکا هم به فکر تعطیل کردن لیگ های فوتبالی افتاده اند. چند روز پیش خبر تعطیلی 30 روزه لیگ ام.ال.اس آمریکا منتشر شد و امروزاعلام شد که مقامات فوتبالی مکزیک، لیگ فوتبال این کشور را به تعویق انداخته اند. اما رقابتهای لیگ فوتبال در برزیل همچنان دنبال می شود.

اما بازیکنان شاغل در لیگ برزیل معتقدند که لیگ فوتبال این کشور هم باید به سان اکثر کشورهای دنیا، در راستای مقابله با شیوع گسترده تر ویروس کرونا تعطیل شود.البته این روزها بازیهای لیگ برزیل پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران دنبال می شود، اما این رقابتها همچنان درحال برگزاری است؛ در همین راستا، بازیکنان تیم گرمیو به شیوه خاص و جالب توجهی اعتراضشان را به این موضوع نشان داده اند.

بازیکنان اصلی، بازیکنان ذخیره و اعضای کادر فنی گرمیو برای اعتراض به تصمیم مقامات فوتبال برزیل در مورد تعطیل نکردن لیگ فوتبال این کشور، قبل از آغاز دیدار تیمشان مقابل سائو لوئیز در هفته سوم لیگ برزیل، در حالی که ماسک به چهره زده بودند، وارد زمین شدند. بعد از انجام مراسم ابتدایی بازی، این بازیکنان ماسکهایشان را در آوردند و بازی شان را انجام دادند ولی اینگونه اعتراضشان را به گوش مقامات رساندند.

پائولو لوز، نایب رئیس باشگاه گرمیو هم در این رابطه گفت:« این نشانه آن است که بازیکنان از مسئولان برگزاری لیگ می خواهند که تا زمانی که اوضاع آرام بشود، لیگ را تعطیل کنند. تا زمانی که بتوانیم بفهمیم که در کشور چه اتفاقی رخ خواهد داد. باید زندگی افراد را در اولویت اول قرار دهیم.»

قرار براین است که روز دوشنبه جلسه ای در برزیل تشکیل شود که در آن جلسه تصمیم گیری نهایی درمورد تعلیق یا عدم تعلیق لیگ فوتبال برزیل انجام خواهد شد.

6363