مانگالا کرونایی شد؛ آیا او در لیگ قهرمانان اروپا مبتلا شده؟

مانگالا کرونایی شد؛ آیا او در لیگ قهرمانان اروپا مبتلا شده؟

پایگاه خبری فوتبالی- همان طور که انتظار می رفت، ویروس کرونا حالا به لالیگا هم نفوذ کرده و در ساعات اخیر، خبر ابتلای تعدادی از بازیکنان شاغل در لیگ اسپانیا به بیماری کرونا منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، اسکیل گارای آرژانتینی که بازیکن والنسیاست، اولین بازیکن شاغل در لالیگا بود که خبر ابتلایش به بیماری کرونا منتشر شدو حالا مانگالا، بازیکن سابق منچسترسیتی که او هم در والنسیا بازی می کند با بیماری کرونا درگیر شده است. در عین حال اعلام شده که علاوه بر سه بازیکن والنسیا (گارای، گایا و مانگالا)، دو کارمند باشگاه ، خوان آلیاگا، پزشک والنسیا و پاکو کاماراسا، یکی از اعضای هیئت والنسیا نیز همگی کرونایی شده اند و البته حالشان خوب است.

الیاکیم مانگالا بازیکن سابق منچسترسیتی که حالا پیراهن والنسیا را به تن می کند هم یکی از مبتلایان به بیماری کروناست و نکته نگران کننده اینجاست که او کمتر از یک ماه پیش (در روز 22فوریه) در آنوئتا مقابل رئال سوسیداد به میدان رفته بود؛ دقیقا سه روز بعد از آنکه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا بازی کرده بود.

البته مانگالا در بازی با آتالانتا تنها 45 دقیقه بازی کرد و در نیمه اول در زمین بود و در بین دو نیمه به دلیل عملکرد ضعیفش تعویض شد. ابتلای مانگالا ،گارای و گایا به بیماری کرونا، نگرانی ها در مورد احتمال ابتلای دیگر بازیکنان والنسیا به کرونا و حتی احتمال کرونایی شدن بازیکنان رئال سوسیداد که سه روز بعد از بازی والنسیا- آتالانتا مقابل این تیم به میدان رفته بودند را افزایش می دهد.  نگران کننده تر اینجاست که احتمالا سایر افرادی که در ارتباط با این فوتبالیستها بوده اند هم ممکن است به این بیماری مبتلا شده باشند.

6363