پیشنهاد کریستال پالاس که منجر به قهرمانی شان در لیگ برتر می شود

پیشنهاد کریستال پالاس که منجر به قهرمانی شان در لیگ برتر می شود

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها و با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورهای مختلف، لیگ های فوتبال در بسیاری از کشورها به تعلیق درآمده است.

به گزارش فوتبالی، تعلیق مسابقات لیگ های مختلف، حالا ابهامات زیادی را درمورد نحوه خاتمه و سرنوشت قهرمانی در این لیگها ایجاد کرده و مقامات فوتبالی در هرکشور در حال بررسی راهکارهای مختلفی هستند تا برای اتمام لیگ هایشان تصمیمات مناسبی بگیرند. در این میان بسیاری هم پیشنهاداتی را برای نحوه به پایان بردن لیگ ها ارائه می کنند.

این ماجراها در لیگ برتر انگلیس هم در جریان است و خیلی ها معتقدند که در صورتی که تعطیلی لیگ برتر به درازا بکشد، باید پرونده رقابتها را در حالت فعلی بست وجام قهرمانی را به لیورپول اهدا کرد و عده ای هم بر این باورند که باید رقابتهای این فصل لیگ را به دست فراموشی سپرد و فصل آینده را در زمان همیشگی اش استارت زد.

در این میان رئیس باشگاه کریستال پالاس، به شوخی، متدی را برای تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس پیشنهاد کرده که طبق روش پیشنهادی او، جام قهرمانی به کریستال پالاس خواهد رسید. استیو پریش، رئیس باشگاه کریستال پالاس اعلام کرده که قهرمان این فصل لیگ برتر باید از روی نتایج کسب شده تیمها در سه بازی اخیرشان تعیین شود و بدین ترتیب کریستال پالاس را باید قهرمان این فصل لیگ برتر معرفی کنند.

البته متدپیشنهادی او، کاملا یک شوخی بوده ولی بسیاری از هواداران کریستال پالاس در شرایط بحرانی ایجاد شده به خاطر ویروس کرونا، حسابی از این پیشنهاد استقبال کرده اند و با شوخی و طنزپردازی، از این پیشنهاد حمایت کرده اند.

از سوی دیگر کرن بردی، نایب رئیس باشگاه وستهام معتقد است که بهترین راهکار فراموش کردن رقابتهای این فصل لیگ برتر است. او دراین باره گفته:«احتمال اینکه لیگ برتر انگلیس مانند بسیاری از لیگها، لغو شود وجود دارد. پس بهتر این است که اگر بازیکنان نمی توانند بازی کنند و بازیها نمی توانند برگزار شوند، رقابتهای این فصل را به فراموشی سپرد.»

این درحالی است که لیورپول بعداز حدود 3 دهه انتظار، حالا ، با فاصله ای زیاد نسبت به سایر رقبا در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و کلوپ و شاگردانش امیدوار بودندتا امسال بتوانند با شکستن طلسم سی ساله تیمشان را به قهرمانی لیگ برتر برسانند که با شیوع ویروس کرونا و تعلیق رقابتها، تکلیف جام قهرمانی این فصل لیگ برتر در پس پرده ای از ابهام قرار دارد.

6363