رئیس لالیگا: رقابتهای این فصل را تمام می کنیم

رئیس لالیگا: رقابتهای این فصل را تمام می کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- خاویر تباس رئیس رقابتهای لالیگا اطمینان دارد که پرونده رقابتهای این فصل لالیگا بسته خواهد شد و اعلام کرده که در صورتی که نتوان رقابتهای لالیگا را به خاطر شیوع ویروس کرونا به پایان برد، ضرر و زیانهای اقتصادی زیادی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، آقای تباس در گفتگو با یکی از برنامه های شبکه کوپه گفت:« من در روزهای اخیر گفتگوهای تلفنی و ویدیوکنفرانسهای زیادی با سازمانها و ارگانهای اروپایی و رئیس باشگاه های اسپانیایی داشتم. چون باید با هم همکاری کرد و هفته بسیار مهمی را پیش رو داریم. » 

او درمورد شرایط حاکم بر رقابتهای لالیگا و احتمال تعیین تکلیف رقابتهای این فصل در بازی پلی آف گفت:« آنچه ما در حال حاضر مدنظر داریم، به پایان بردن رقابتهاست. این هفته، در اروپا تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد. من تماسهایی با ایتالیا، آلمان و روسای لیگهای دیگر داشتم. در تلاش برای یافتن راهکارهایی هستیم؛ چون ویروس کرونا، بحث سلامت است و برای سلامت هم باید نظرات پزشکان را جویا شد. ما هم مسئول یافتن راهکارهایی برای حل مشکلات اقتصادی ایجاد شده هستیم. صدها قرارداد حق پخش تلویزیونی درسراسر دنیا داریم. اگر بازیها برگزار نشود، پولی رد و بدل نخواهد شد.»

او درعین حال تاکید کرد که درحال رایزنی با مقامات لیگهای دیگر است و گفت:«با مسئولان لیگهای دیگر در تماس هستم تا تقویمی برای بازیها طراحی کنیم. مطمئنم که می توان رقابتهای این فصل را به پایان برد. من در حال حاضر در قرنطینه نیستم. هیچ علائمی از بیماری کرونا ندارم و تست کرونا هم نداده ام. 95% تیمهای حاضر در لالیگا از راه دور تمریناتشان را دنبال می کنند. فقط 25% از فصل ما باقی مانده و باید تمام پیشنهادات را بررسی کرد. اگر رقابتها به پایان نرسد، آسیبهای زیادی در راه خواهد بود.»

6363