جنگ لفظی مدیران لیون و مارسی: مسخره بازی کمتر از کرونا کشته می دهد

جنگ لفظی مدیران لیون و مارسی: مسخره بازی کمتر از کرونا کشته می دهد

پایگاه خبری فوتبالی- رقابتهای لیگ یک فرانسه هم به سان سایر لیگ های اروپایی به توصیه مقامات بهداشتی، برای مدتی تعطیل شده و رقابتهای لیگ فرانسه در روزهای آتی برگزار نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی،همین ماجرا حالا باعث درگیری لفظی روسای دو باشگاه المپیک لیون و المپیک مارسی شده است.

ژان میشل آئولاس رئیس باشگاه لیون که روز گذشته با دیمیتری پایت جروبحثی لفظی داشت، سپس با ژاک انری ایرائو، رئیس باشگاه المپیک مارسی جنگ لفظی جدیدی را آغاز کرد.

همه چیز از پیشنهاد آقای آئولاس رئیس لیون برای لغو رقابتهای لیگ یک فرانسه در این فصل آغاز شد. بعد ازاین پیشنهاد، در ابتدا دیمیتری پایت و سپس رئیس باشگاه مارسی اعلام کردند که سران لیون با این پیشنهاد می خواهند فصل بدی را که پشت سرگذاشته اند به دست فراموشی بسپارند (در حال حاضر لیون تیم هفتم جدول لیگ یک فرانسه است و 16 امتیاز با جایگاه کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد). رئیس باشگاه مارسی در واکنش به پیشنهاد آئولاس برای لغو رقابتهای این فصل لیگ یک نوشت:« لیدر به تمام معنا، آماده برای حمله یک ویروس ویرانگر است تا فصل سخت و ضعیف باشگاهش را پنهان کند.»

اما آقای آئولاس، رئیس لیون هم ساکت نماند و با بهره گیری از شبکه های اجتماعی پاسخ طعنه رئیس باشگاه مارسی را داد و نوشت:« خوش به حال تو و شاگردانت.. مسخره بازی کمتر از ویروس کرونا کشته می دهد. برای سایرین از ته دل آرزو می کنم که رقابتهای لیگ یک دوباره از سر گرفته شود و بتوانیم لیگ را به پایان ببریم؛ همچنین بازیهای لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام حذفی را. برای تو آقای ژاک انری، سخت ترین بخش کار شروع خواهد شد.» و بدین ترتیب به تورنمنت هایی اشاره کرده که لیون در صورت کسب نتیجه مطلوب در آنها همچنان شانس فتح جام دارد .

آقای آئولاس در ادامه پستش نوشت:« فوتبال هرگز بهترین توانایی تو نبوده: بعد از پیشنهادت برای بالابردن ارزش گلهایی که خارج از محوطه جریمه به ثمر می رسند؛ داشتن 200 میلیون یورو بدهی در سه سال ... حالا به من افترا می زنی تا راه شکایت را برایم باز کنی.» 

 6363