رینا: انگلیس نمی‌تواند چشمانش را ببندد، ادامه لیگ دیوانگی است

رینا: انگلیس نمی‌تواند چشمانش را ببندد، ادامه لیگ دیوانگی است

پایگاه خبری فوتبالی - پپه رینا، دروازه بان استون ویلا، معتقد است که مسئولان انگلیس نمی توانند چشم خود را به شیوع ویروس کرونا در این کشور ببندند و ادامه دادن رقابت های لیگ جزیره دیوانگی است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر بحران ویروس کرونا سرتاسر جهان را فرا گرفته و اروپا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. رقابت های فوتبال کشورهای اروپایی نیز به همین دلیل به حالت تعلیق در آمده است. دو کشور ایتالیا و انگلیس بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در میان فوتبالیست های حرفه ای خود را داشته اند. پپه رینا که در اول فصل جاری به صورت قرضی از میلان به استون ویلا پیوست نیز در خانه خود در بیرمنگام است و این در حالی است که 5 فرزند او هنوز به مدارس می روند چرا که مراکز آموزشی تعطیل نشده است.

 این دروازه بان در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا درباره شرایط فعلی انگلیس گفت: " این جا در انگلیس همه سعی می کنند تا جایی که می شود آرام باشند و در خانه بمانند. من نیازی ندارم که در خانه مراقب خودم باشم چون در طول آخر هفته استراحت می کنم و پس از آن از روز دوشنبه باید تمرین کنیم. تنها کسانی که در تیم خود تست مثبت کرونا داشته اند مانند چلسی یا آرسنال، بازیکنان خود را قرنطینه کرده اند اما ما مانند همیشه از دوشنبه تمرین می کنیم. ادامه دادن بازی ها دیوانگی است. ما باید این موضوع را جدی بگیریم. سایر کشورها رفتارهای قاطعانه تری داشته اند و ما هم باید از همین مسیر پیش برویم. انگلیس نمی تواند چشمان خود را ببندد و به سمت دیگری نگاه کند. زندگی و سلامتی هر کسی از ورزش مهمتر است. باید اولویت های قاطعانه ای در زندگی داشت و فوتبال تنها یک بازی است که برای سرگرم کردن مردم است. سلامتی افراد به هر چیزی ارجحیت دارد. "

1070