ستاره آتالانتا در لیگ قهرمانان و نقاشی سوباسا در خانه!

ستاره آتالانتا در لیگ قهرمانان و نقاشی سوباسا در خانه!

پایگاه خبری فوتبالی - آلخاندرو گومز در تعطیلات کرونایی‌اش اقدام به کشیدن نقاشی و انجام تمرینات شخصی پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو گومز، ستاره تیم آتالانتا در گفت و گو با یک شبکه رادیویی درباره وضعیت فعلی گفت: هیچ‌کس در خیابان‌های حضور ندارد. مردم به قوانین احترام می‌گذارند و در حال حاضر تنها سوپرمارکت‌ها باز هستند تا سفارشات اینترنتی را به دست همه برسانند. واقعا می‌گویم و غلو نمی‌کنم. هیچ‌کس در خیابان‌ها وجود مدارد و وضعیت شهر مانند فیلم‌های ترسناک‌ شده است. در برگامو تا امروز ۴۰۰ مورد از ویروس مشاهده شده. ما عشق و انرژی هوادارانمان را درک می‌کنیم اما نیاز داریم آن‌ها به قوانین احترام بگذارند و در خانه بمانند تا این مسئله پشت سر گذاشته شود.
گومز که اهل آرژانتین است درباره کشورش می‌گوید: از آرژانتین بی‌خبر نیستم و اخبار آن‌جا را دنبال می‌کنم. امیدوارم مردم اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند اگرچه در زمان فعلی شرایط پیچیده برای آن‌ها حاد نیست.
گومز این روزها در خانه شخصا تمرین می‌کند و البته در فضای مجازی هم فعال‌تر از قبل شده است. او در روزهای گذشته فیلم‌ تمریناتش را منتشر کرد و روز گذشته نیز با انتشار چند عکس نشان داد در خانه نقاشی می‌کند و در نقاشی‌های او سوباسا و میزوگی، دو شخصیت کارتون فوتبالیست‌ها حضور داشتند.

1101