مدیرعامل باشگاه نفت آبادان: مخالف نیمه‌تمام ماندن لیگ هستیم

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان: مخالف نیمه‌تمام ماندن لیگ هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان این‌که امیدواریم برنامه لیگ زودتر مشخص شود تا بدانیم باید چکار کنیم، گفت: مخالف نیمه‌تمام ماندن فصل نوزدهم هستیم.

به گزارش فوتبالی، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگویی، اظهارکرد: در حال حاضر تمرینات تیم باتوجه به ابلاغیه سازمان لیگ و فدراسیون به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس تعطیل است. شرایط سخت است و ما هم به فکر سلامت کادرفنی و بازیکنان‌مان هستیم.

وی افزود: باید دید زمان آغاز لیگ چه زمانی است تا بر اساس آن، تمرینات تیم از سر گرفته شود. امیدواریم برنامه لیگ زودتر مشخص شود تا ما هم بدانیم باید چکار کنیم زیرا در غیر این صورت دچار دردسر خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه درباره درخواست اسکوچیچ مبنی بر تخفیف در مبلغ توافقی جهت جدایی وی از باشگاه نفت آبادان نیز گفت:‌ او اصلا چنین درخواستی نداشته است. ما چندین بار به اسکوچیچ جهت پرداخت 140 هزار دلار ایمیل ارسال کردیم ولی هنوز از جانب او پاسخی دریافت نکرده‌ایم و رفتار حرفه‌ای این بود که جواب ما را می‌داد.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه نیز عنوان کرد:‌ همچنان با مشکل مالی مواجه‌ایم و چند ماهی است که به بازیکنان پول پرداخت نکرده‌ایم. فصل سختی را از نظر مالی در حال طی کردن هستیم و هر چند بازیکنان و کادرفنی در همه شرایط باشگاه را درک کرده و همراه ما بوده‌اند ولی باید حق و حقوق‌شان را پراخت کنیم. انتظار داریم که مسئولان در این زمینه وضعیت باشگاه صنعت نفت را در نظر بگیرند تا با شرایط بهتری در ادامه لیگ حاضر شویم.

عیسی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا موافق نیمه‌تمام ماندن فصل نوزدهم لیگ برتر هستید؟ گفت: خیر، من مخالف این موضوع هستم. پس از رفع ویروس کرونا، مسئولان مربوطه می‌توانند با تغییر زمان، لیگ را ادامه دهند. باشگاه‌ها هزینه کرده‌اند و باید تمام جوانب را در نظر گرفت.

وی همچنین درباره عملکرد تیم صنعت نفت در فصل جاری، عنوان کرد: در نیم‌فصل اول، امتیازات خوبی را جمع کردیم و هواداران نیز از نوع بازی تیم و نحوه نتیجه‌گیری راضی بودند. در نیم‌فصل دوم نیز یکسری مشکلات باعث رقم خوردن نتایج نامناسب شد. تیم در حال هماهنگ شدن و برگشت به شرایط خوب بود که لیگ تعطیل شد.

7655