یوونتوس، همچنان به دنبال مدافع چلسی

یوونتوس، همچنان به دنبال مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – یوونتوس همچنان در تلاش است که امرسون پالمیری را از چلسی خریداری کند. چلسی قیمت او را 25 تا 30 میلیون یورو می‌داند، اما یوونتوس می‌خواهد که قیمت این ملی‌پوش ایتالیایی کاهش پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، آنها مدت‌هاست که به جذب این بازیکن متولد برزیل علاقه دارند. در تابستان که الکس ساندرو در آستانه ترک یوونتوس بود، صحبت از پیوستن امرسون پالمیری به یووه شد. در ژانویه هم دوباره این بحث مطرح شد.

حالا یوونتوس با چلسی در مذاکره است تا قیمت این بازیکن را کاهش دهد. قیمت فعلی او 25 تا 30 میلیون یورو است. مذاکرات دو طرف در پایان فصل ادامه پیدا خواهد کرد.

امرسون پالمیری تنها 25 سال دارد و بیشتر دوران بازی‌اش را در ایتالیا با پالرمو و رم گذرانده است. او در ژانویه 2018 با قیمت 20 میلیون یورو به چلسی پیوست، اما به دلیل مصدومیت شدید زانو، نتوانست در این تیم جا بیفتد. او در این فصل در تمامی رقابت‌ها، 18 بازی رسمی برای تیمش انجام داده است.

این بازیکن در سال 2014 از سانتوس به پالرمو قرض داده شد، و در سال 2015 هم رم او را از سانتوس خریداری کرد. او 15 بازی برای تیم زیر 17ساله‌های برزیل انجام داده ولی سپس به تیم ملی ایتالیا رفته و از سال 2018، هفت بازی برای این تیم انجام داده است.

8444