خبر خوب برای بارسلونا: سوارز به بازی مقابل ناپولی می‌رسد؟

خبر خوب برای بارسلونا: سوارز به بازی مقابل ناپولی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی – توقف موقت فوتبال در اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شده که لوییس سوارز، مهاجم بارسلونا امیدوار باشد که به بازی برگشت مقابل ناپولی برسد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم اروگوئه‌ای در حال حاضر مراحل بهبود را در خانه‌اش به همراه یک مشاور آمادگی جسمانی می‌گذراند، و پیشرفت او را کادر پزشکی بارسلونا به دقت زیر نظر دارد. این بازیکن در ژانویه تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت، و در آن هنگام بسیاری این حس را داشتند که او در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد. اما حالا تاخیر در فوتبال اروپا می‌تواند باعث شود که سوارز هم به لالیگا برسد و هم به لیگ قهرمانان. سوارز در حال حاضر می‌تواند بدود و به‌تازگی کار با توپ را هم آغاز کرده است.

بازگشت قریب‌الوقوع این مهاجم اروگوئه‌ای خبر خوبی برای کیکه ستین، مربی بارسلونا است، که عثمان دمبله را برای مدتی طولانی در اختیار ندارد، و در بازی برگشت برابر ناپولی هم نمی‌تواند از سرخیو بوسکتس و آرتورو ویدال استفاده کند، چرا که آنها محروم هستند. مارتین بریت‌ویت، خرید جدید بارسلونا هم امکان حضور در این فصل لیگ قهرمانان را ندارد.

بازی رفت بارسلونا و ناپولی در ایتالیا با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده، و پس از جلسه یوفا در این هفته، احتمالا مشخص خواهد شد که لیگ قهرمانان به چه ترتیب ادامه خواهد یافت.

8444