واکنش شکوری به انتشار نقل قولی از وی مبنی بر دعوت از کفاشیان در جلسات هیات رئیسه

واکنش شکوری به انتشار نقل قولی از وی مبنی بر دعوت از کفاشیان در جلسات هیات رئیسه

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه از قول او عنوان شده که کفاشیان می تواند در جلسات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حاضر شود توضیحاتی داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، از علی کفاشیان نایب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال نقل قولی منتشر شد مبنی بر اینکه از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفا نکرده است و می‌تواند با توجه به این عدم استعفا در جلسات هیات رئیسه حضور پیدا کند.

در پی انتشار این نقل قول از ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون در رادیو مصاحبه‌ای پخش شد که صحبت‌های او در مورد ادعای علی کفاشیان این طور بازتاب داده شد که وی گفته کفاشیان می تواند در جلسات هیات رئیسه حضور پیدا کند.

ابراهیم شکوری ضمن رد این موضوع اظهار داشت: پیرو صحبت یکی از خبرنگاران با بنده مبنی بر اینکه کفاشیان اعلام کرده از نایب رئیسی فدراسیون استعفا نکرده و در 9 ماه گذشته دعوتی از من نشده در جلسات حاضر شوم پاسخ دادم در صورتی که کفاشیان استعفا نداده و مشکل قانونی در جلسات هیات رئیسه ندارد از همین جا دعوت می‌کنم با توجه به اینکه او عضو هیات رئیسه و زمانی هم رئیس فدراسیون بوده اند و در صورتی که مشکل قانونی ندارد و اگر صلاح می‌داند حتما در هیات رئیسه حضور پیدا کند. کل بحث همین بوده و خارج از این مبحث دیگری نبوده است. 

وی افزود: در مورد اعضای هیات رئیسه و حتی خود آقای کفاشیان خود هیات رئیسه تصمیم گیر است و بهتر است خود اعضای هیات رئیسه پاسخ بدهند و بنده به عنوان دبیر فقط مسئول کارهای اجرایی هستم.

4344