پراندلی: برخی دوستانم به دلیل ویروس کرونا جان باختند

پراندلی: برخی دوستانم به دلیل ویروس کرونا جان باختند

پایگاه خبری فوتبالی – چزاره پراندلی، مربی سابق ایتالیا و فیورنتینا گفته که دوستانی را به دلیل شیوع ویروس کرونا از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، در ایتالیا از آغاز این همه‌گیری 1266 نفر جان باخته‌اند. پراندلی می‌گوید: «من برخی از دوستانم را به دلیل این بیماری از دست دادم. تمام کاری که از دست ما برمی‌آید این است که در خانه بمانیم و از تماس اجتماعی پرهیز کنیم. در روستای کوچک ما به نام اورتزینووی، بازی بوچه (یک بازی توپی) با یک روستای دیگر در لودی ترتیب دادند و به نظر می‌رسد که شیوع از آن‌جا آغاز شد.

در میان آن گروه، دو، سه نفر همیشه برای دیدن بازی‌های فیورنتینا می‌رفتند، حتی در بازی‌های خارج از خانه. من در فلورانس بودم و آن‌جا ماندم، اما مرتبا در تماس با دوستان و خانواده هستم. نتیجه آزمایش برخی از آنها مثبت شده است و در قرنطینه هستند.

این که برای مدتی در خانه بمانیم فداکاری خیلی بزرگی نیست، اما به آنهایی فکر کنید که در بیمارستان‌ها کار می‌کنند و روزهاست که عزیزانشان را ندیده‌اند. در حال حاضر، باید کمی فداکاری کنیم تا منافع مهم ما حفظ شود. شاید طبیعت به ما دارد می‌گوید که زیادی سریع داریم به پیش می‌رویم، و باید بایستیم و دوباره تمرکز کنیم.»

8444