فیورنتینا و برگزاری تورنمنت فیفا و PES؛ جام کرونا!

فیورنتینا و برگزاری تورنمنت فیفا و PES؛ جام کرونا!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه فیورنتینا که درگیر بیماری چند بازیکن اصلی خود مانند کوترونه و ولاهوویچ است قصد دارد تورنمنت آنلاین بازی‌های رایانه‌ای برگزار کند.
به گزارش فوتبالی، باشگاه فیورنتینا به همراه کمپانی HexonEsport اقدام به برگزاری یک تورنمنت بازی PES2020 کرده و ثبت نام آن تا ۴ روز دیگر به پایان می‌رسد. ثبت نام در این تورنمنت رایگان و هدف آن سرگرم کردن علاقه‌مندان به فوتبال در دوران قرنطینه خانگی است که بسیاری از دانش‌آموزان و مردم عادی را در خانه حبس کرده و می‌توان این جام را جام کرونا نامید. این تورنمنت روز ۲۱ و ۲۲ مارس (دوم و سوم فروردین) برگزار می‌شود و پلتفرم اجرایی آن پلی‌استیشن می‌باشد. کمپانی KONAMI امسال روی فروش بازی شبیه‌سازی PES20 در کشور ایتالیا سرمایه‌گذاری فراوانی انجام داده و حق استفاده از نام باشگاه یوونتوس را هم به تنهایی اخذ کرده تا یووه در فیفا با نام دیگری (پیه‌مونته کالچو) استفاده شود.
این تورنمنت در رشته فیفا ۲۰ هم در روزهای ۲۴ و ۲۵ مارس (پنجم و ششم فروردین) برگزار می‌شود و تمام شرایط آن مانند تورنمنت PES خواهد بود و هزینه‌ای از شرکت‌کنندگان در ان اخذ نمی‌شود.
این اولین تورنمنت آنلاینی است که با حضور فیورنتینا و Hexonsport برگزار می‌شود زیرا این کمپانی به تازگی به همکاری با سری‌آ پرداخته است.

1101