تمرینات جالب الکسیس سانچز در قرنطینه با سگ‌هایش

تمرینات جالب الکسیس سانچز در قرنطینه با سگ‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس سانچز ستاره شیلیایی اینتر از فرصت تعطیلی و قرنطینه به خاطر کرونا استفاده کرده است و تلاش می کند تا با آمادگی بیشتر از مصدومیت برگردد.

به گزارش فوتبالی، این ستاره شیلیایی پس از آن که در ژانویه 2018 از ارسنال به منچستریونایتد پیوست از نظر فوتبالی دچار افت شدیدی شد و روزهای خوبی نداشت. سانچز که به صورت قرضی از یونایتد به اینتر پیوسته، هم برای ریکاوری از مصدومیت تلاش می کند و هم در تلاش است تا با شروع فوتبال در ایتالیا دوباره برای حضور در ترکیب اصلی نراتزوری ها تلاش کند.

وینگر 31 ساله اخیرا تصاویری از خودش در حال تمرین بدنسازی و همچنین وقتگذرانی با "اتم" و "هومبر" سگ هایش که به شدت به آنها علاقه دارد، منتشر کرده است. این سگ ها حتی صفحه اینستاگرام اختصاصی با بیش از 175 هزار دنبال کننده دارند.

لیگ ایتالیا به خاطر شیوع ویروس کرونا فعلا لغو شده است. تا کنون قریب به هجده هزار نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده اند و بیش از 1200 نفر جان خود را از دست داده اند. این بازیکن هفته ای چهارصد هزار پوند در اولدترافورد دستمزد می گرفت و اینتر برای یک سال خرید قرضی وی چهار میلیون پوند پرداخته است.این بازیکن 31 ساله در این فصل فقط 186 دقیقه بازی کرده تا هر دقیقه بازی کردنش 22 هزار پوند برای اینتر هزینه برداشته باشد.