ناظم الشریعه: بالا رفتن پرچم ایران مهم‌ترین اتفاق است /فوتسال بانوان نیاز به حمایت حداکثری دارد

ناظم الشریعه: بالا رفتن پرچم ایران مهم‌ترین اتفاق است /فوتسال بانوان نیاز به حمایت حداکثری دارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: مهم نیست که اسم ناظم الشریعه جز 10 کاندیدای برتر مربی جهان باشد مهم بالا رفتن پرچم ایران است. 

به گزارش فوتبالی، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از انتخاب در بین 10 مربی برتر فوتسال جهان اظهار داشت: این اتفاق زمانی مهم می‌شود که نام ایران در کنارش قرار داشته باشد، نام سیدمحمد ناظم الشریعه به تنهایی مهم نیست هدف اصلی بالا رفتن پرچم کشور است.

وی افزود: پس از اعلام اسامی با دیدن نام فوتسالیست های بانوان و بانوی داور ایران بسیار خوشحال شدم و به عنوان یک ایرانی احساس غرور کردم، بانوان ایران زمین سختی های زیادی را برای بازی و انجام تمرینات تحمل می‌کنند، امیدوارم با حمایت ویژه از این ورزشکاران روند صعودی آن‌ها ادامه داشته باشد.

ناظم الشریعه در ادامه گفت: از بازیکنان و همکارانم در تیم‌ملی تشکر می کنم چون این اتفاق به دلیل تلاش‌های آن ها بوده است، قطعا مربیان سازنده در لیگ تاثیر بسیار زیادی در روند رو به رشد فوتسال دارند و این اتفاقات نتیجه زحمات مربیان فعال در فوتسال است که تشکر ویژه‌ای از آن ها میکنم.

وی در ادامه گفت : از همه مهم تر حضور تیم ملی در بین ۱۰ تیم برتر جهان است که خروجی تلاش تمام جامعه فوتسال است، انتخاب سپهر محمدی در بین بهترین دروازه‌بانان جهان نیز اتفاق بزرگی است، سپهر نماینده فوتسالیست‌های ایرانی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت : امیدوارم در روزهای پایانی سال مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد نابودی ویروس کرونا باشیم.

4344