پیام روحیه بخش مدافع آرژانتینی فیورنتینا پس از ابتلا به کرونا

پیام روحیه بخش مدافع آرژانتینی فیورنتینا پس از ابتلا به کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - خرمان پسیا مدافع فیورنتینا که به تازگی تست کرونایش مثبت شده پیامی را در اینستاگرام منتشر کرد. پیش از این تست کرونای پاتریک کوترونه و دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا هم مثبت شده بود.

به گزارش فوتبالی، این ملی پوش آرژانتینی در پیامی نوشت:" همان طور که می دانید، پس از آزمایش ها  و با توجه به این که در دو روز اخیر علائم داشتم، حالا مشخص شد که به کرونا متبال شده ام.حالا علائم از بین رفته اند و با تجویز کادر پزشکی باشگاه در خانه در حال درمان شدن هستم. به زودی این هم تبدیل به خاطره دیگری می شود که باید داستانش را تعریف کنم. مراقب سلامتی خودتان و افرادی که دور و برتان هستند، باشید. درود بر شما."

دنیله روگانی از یوونتوس اولین بازیکن لیگ ایتالیا بود که تست کرونایش مثبت شد و بعد از او نوبت مانولو گابیادینی از سمپدوریا بود که به چنین شرایطی مواجه شود. کولی، آلبین اکدال، آنتونینو لاگومینا و مورتن تورسبی دیگر بازیکنان لیگ ایتالیا هستند که به کرونا مبتلا شده اند.

در حال حاضر لیگ ایتالیا حداقل تا 15 فروردین متوقف شده اما هیچ بعید نیست که این توقف طولانی تر شود و ادامه فصل لیگ ایتالیا لغو شود تا قهرمان بدون برگزاری مسابقات مشخص شود.