فیورنتینا تایید کرد؛ دو کرونایی دیگر در سری آ

فیورنتینا تایید کرد؛ دو کرونایی دیگر در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - فیورنتینا در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که نتیجه تست کرونای پاتریک کورتونه و پتزلا دو بازیکن این تیم و همچنین استفانو دانیلی، فیزیوتراپ تیم مثبت بوده است. روز گذشته نیز خبر ابتلای دوشان ولاهوویچ به کرونا اعلام شده بود که علائم این بیماری را داشت. در حال حاضر همه بازیکنان فیورنتینا به قرنطینه خانگی رفته اند و این چهار نفر نیز منتظر طی کردن مراحل درمان هستند.

به گزارش فوتبالی، کوتورنه ایتالیایی که قرضی از ولورهمپتون راهی فیورتینا شده است در زمستان راهی فلورانس شد. پتزلا آرژانتینی نیز کاپیتان تیم است. ولاهوویچ، مهاجم صرب دو سال است که در فیورنتینا حضور دارد. در عرض سه روز اخیر تست کرونای 9 بازیکن در ایتالیا مثبت بوده است. روگانی، کولی، اکدال، لاگومینا، گابیادینی و تورسبی نفرات دیگر بوده اند.

ایتالیا یکی از کشورهایی است که بیش از بقیه از شیوع ویروس کرونا اسیب دیده است و در آن جا نه تنها همه مسابقات لغو شده است بلکه شرایط بحرانی بهداشتی در کل کشور اعلام شده است. در حال حاضر احتمال عدم برگزاری ادامه مسابقات لیگ ایتالیا بسیار جدی است و مسئولان فوتبال ایتالیا در حال بررسی هستند که مسابقات را نیمه تمام اعلام کنند، بر اساس جدول فعلی قهرمان تعیین کنند یا این که برای تعیین تیم قهرمان یا تیم های سقوط کننده پلی اف تعیین کنند.