بیل و تاسیس یک رستوران با زمین گلف برای روزهای بازنشستگی

بیل و تاسیس یک رستوران با زمین گلف برای روزهای بازنشستگی

پایگاه خبری فوتبالی- گرت بیل بازیکن ولزی باشگاه رئال مادرید آخرین بازی اش برای این تیم را در روز 26 فوریه مقابل منچسترسیتی انجام داد و در آن بازی تنها 15 دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت. او گرچه در ماه های اخیر مشارکت زیادی در زمین فوتبال نداشته ولی در خارج از زمین چمن حسابی فعال است.

به گزارش فوتبالی، اگر کریس رونالدو در خارج از دنیای فوتبال در عرصه هتل داری مشغول به سرمایه گذاری است و جرارد پیکه در مسابقات تنیس دیویس مشارکت دارد، گرت بیل هم برای خودش سرگرمی دیگری خارج از فوتبال طرح ریزی کرده و قصد دارد تا در آینده و زمانی که بازنشسته شد، وارد دنیای تجارت شود. او به زودی دومین رستوران خود را به نام پار 59 بازگشایی خواهد کرد. این رستوران در مرکز شهر کاردیف بازگشایی خواهد شد و دارای یک زمین گلف کوچک است. 

خود بیل در صحبت هایی دراین رابطه گفته:« من همیشه تمرکزم را برروی فوتبال قرار داده ام و زیاد بیرون نمی روم. به همین خاطر فکر می کنم که ورود به دنیای تجارت از جمله تاسیس رستوران پار59 به من کمک می کندتا با افرادی که عاشق گردش و رستوران رفتن هستند ارتباط بگیرم. بدین ترتیب افراد زیادی را دور هم جمع می کنم و این فرصت را برایشان فراهم می کنم تا یک شب خارج از خانه گرد هم باشند. تلاش ما این است که همه را دور هم جمع کنیم؛ مخصوصا کسانی که عاشق گلف بازی کردن هستند.»

بیل در گفتگو با ولز آنلاین ادامه داد:«قرار نیست که تا ابد فوتبال بازی کنم. به همین خاطر قصد دارم تا فعالیتهای دیگری را دنبال کنم؛ به ویژه در ولز.. دوست دارم که کاردیف، شهر زادگاهم تا جای ممکن رشد کند. » این ستاره ولزی چند ماه پیش در گفتگو با تلگراف گفته بود که قصد دارد تا بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال وارد تجارت دیگری شود. او در آن زمان گفته بود:« من در بازه ای از کارنامه ورزشی ام هستم که به این نیاز دارم که به مسائل دیگری غیر از فوتبال فکر کنم. دوران بازنشستگی دورانی طولانی است.زیاد به این موضوع فکر نکرده ام ولی 30 ساله هستم و باید آماده باشم. تلاش می کنم که وقتم را با مسائل مختلفی پر کنم؛ این بهتراز این است که بیکار روی مبل بنشینم. برای دوران بازنشستگی خودم را در یک زمین گلف تصور می کنم.»

عشق و علاقه وافر گرت بیل به ورزش گلف برای او در تیم مادریدی حسابی دردسرساز شده است. او هرزمان که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی رئال مادرید نیست به سراغ ورزش گلف می رود و این درحالی است که بسیاری از پزشکان، معتقدند که فعالیت بیش از حد در رشته گلف باعث کمردرد و مشکلات بیل از ناحیه کمر است.

در رختکن رئال مادرید هم خیلی ها به بیل لقب گلف باز را داده اند و عشق او به این ورزش در حدی است که در خانه اش در شهر مادرید زمین گلف کوچکی طراحی کرده که آنجا ضربات گلف را تمرین می کند.

6363