کرونایی دیگری در سری آ ؛ مهاجم جوان فیورنتینا

کرونایی دیگری در سری آ ؛ مهاجم جوان فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی- طبق اعلام سران باشگاه فیورنتینا، دوسان ولاهویچ  ، مهاجم جوان این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، بنابر این گزارش، تست کرونای این بازیکن جوان مثبت اعلام شده و حالا او جدیدترین ورزشکار حرفه ای است که به این بیماری مبتلا شده است. چندی پیش ، دانیله روگانی بازیکن یوونتوس اولین بازیکن شاغل در سری آ بود که تست کرونایش مثبت اعلام شد و بعد از او، در روز گذشته خبر ابتلای مانولو گابیادینی ، مهاجم سمپدوریا روی وبت سایتهای خبری رفت.

ساعاتی پیش رسانه های ایتالیایی از ابتلای 4 بازیکن سمپدوریا به کرونا خبر دادند و گویا عمر کولی، آلبین اکدال، آنتونیو لا گومینا و مورتن تورسبی همگی به این ویروس مبتلا شده اند و حالا هم باشگاه فیورنتینا از ابتلای اولین بازیکن این تیم به ویروس کرونا خبر داده و تائید کرده که تست کرونای ولاهوویچ مثبت اعلام شده است.

این روزها ویروس کرونا در ایتالیا به شدت در ایتالیا می تازد و آمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ایتالیا به طرز نگران کننده ای افزایش یافته است. از همین رو مقامات فوتبال ایتالیا تصمیم گرفتند تا رقابت های فوتبال در این کشور از جمله بازی های سری آ را برای مدتی به حالت تعلیق در بیاورند و جزو اولین کشورهایی بودند که با اتخاذ چنین تصمیمی در جهت مقابله با شیوع گسترده تر ویروس کرونا گام برداشتند.

6363