با چهار تست مثبت؛ کرونا به رختکن سمپدوریا زد

با چهار تست مثبت؛ کرونا به رختکن سمپدوریا زد

پایگاه خبری فوتبالی- دانیله روگانی مدافع جوان یوونتوس اولین بازیکن شاغل در سری آ بود که خبر مثبت اعلام شدن تست کرونایش اعلام شد و بعد از آن هم خبر ابتلای مانولو گابیادینی، مهاجم سمپدوریا منتشر گردید.

به گزارش فوتبالی، حالا و با گذشت یک روز بعد از مثبت اعلام شدن ابتلای گابیادینی به ویروس کرونا، اخبار بدی از رختکن این تیم به گوش می رسد و گویا 4 بازیکن دیگر در رختکن سمپدوریا نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند. 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی در صفحه رسمی اش در توئیتر نوشت: تست کرونای عمر کولی، آلبین اکدال، آنتونیو لاگومینا و مورتن تورسبی ، چهار بازیکن تیم سمپدوریا مثبت اعلام شده است. 

با انتشار خبر ابتلای روگانی به ویروس کرونا، کاروان باشگاه یوونتوس وارد قرنطینه شده و 121 نفر از بازیکنان و کارمندان و اعضای کادر فنی و مدیران این باشگاه همگی در قرنطینه به سر می برند و در عین حال کاروان باشگاه اینتر هم که اخیرا با یوونتوس دیدار داشته نیز وارد قرنطینه شده اند. 

مقامات رقابتهای سری آ هم روز گذشته تصمیم گرفتند تا بازی های لیگ ایتالیا را به تعویق درآورده و رقابتهای سری آ تا اواسط ماه فروردین تعطیل خواهد بود.

این روزها ویروس کرونا شیوع بسیار گسترده ای در کشور ایتالیا داشته و اوضاع در این کشور بسیار نگران کننده به نظر می رسد.

6363