روبرتو کارلوس هم همراه با سایر رئالی ها قرنطینه شد

روبرتو کارلوس هم همراه با سایر رئالی ها قرنطینه شد

پایگاه خبری فوتبالی- روبرتو کارلوس یکی از چهره های سرشناس فوتبالی است که این روزها تحت تاثیر قرنطینه شدن کاروان رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، روبرتو کارلوس قرار بود که روز گذشته همراه با ژولیو باپتیستا در برنامه ال اورمیگرو شرکت کند ولی در یک تماس تلفنی با مجری برنامه، اعلام کرد که در قرنطینه به سر می برد و به خاطر مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی  از بازیکنان بسکتبال باشگاه رئال مادرید نمی تواند منزلش را ترک کند.

روبرتو کارلوس در این تماس تلفنی گفت:« ما از سوی باشگاه رئال مادرید پیغامی را دریافت کردیم که باید قرنطینه شویم و به همین خاطر الان، اینجا در خانه هستیم. من از افراد درخواست می کنم تا زیاد از خانه خارج نشوند؛ چون شرایط خیلی سخت و پیچیده است و باید کمک کرد تا هرچه سریعتر این ویروس کرونا به پایان برسد.»

این مدافع سرشناس برزیلی اطمینان دارد که به زودی دوباره رقابتهای لالیگا از سر گرفته خواهد شد و در جریان صحبتهایش یادآوری کرد که کمک مردم نقش پررنگی در اتمام هرچه سریعتر اپیدمی کرونا خواهد داشت و از مردم خواست تا در خانه هایشان بمانند و به توصیه های مقامات بهداشتی گوش بدهند.

اخیرا با مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید، مقامات این باشگاه اعلام کردند که بازیکنان این باشگاه بایدبرای مدتی قرنطینه شوند.

6363