وینیسیوس: برای انتخاب بین رئال مادرید و بارسلونا فقط سه روز وقت داشتم

وینیسیوس: برای انتخاب بین رئال مادرید و بارسلونا فقط سه روز وقت داشتم

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس ستاره جوان و آینده دار باشگاه رئال مادرید در گفتگو با مجله فور فور تو که تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد صحبتهای جالب توجهی را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر گزیده کوتاهی از این مصاحبه جذاب منتشر شده است که در این بخش وینیسیوس درمورد پیشنهاداتی که از رئال مادرید و بارسلونا دریافت کرده و دو راهی سختی که در آن قرار داشته، صحبت کرده است.

این بازیکن برزیلی زمانی که 16 ساله بود، با باشگاه بارسلونا به پیش توافق رسیده بود که ناگهان پیشنهادی از رئال مادرید دریافت کرد. او حالا بایاد آوری آن روزها گفته:« دقیقا بعد از بازگشت از مسابقات سودآمریکانوی زیر 17 ساله ها بود. همان زمان هم شایعات زیادی در رسانه ها منتشر می شد ولی من باور نمی کردم؛ هم رئال مادرید و هم بارسلونا پیشنهاداتی را برای جذب من روی میز گذاشتند و من فقط سه روز وقت داشتم تا تصمیم گیری کنم. همیشه دوست داشتم که برای بهترین باشگاه دنیا بازی کنم و همین شد که رئال مادرید را انتخاب کردم.»

این درحالی بود که بارسلونایی ها تا یک قدمی جذب وینیسیوس پیش رفته بودند و نیمار، شخصا با وینیسیوس تماس گرفته بود تا او را برای پیوستن به بارسلونا متقاعد کند ولی یک هفته بعد از پیش توافق با بارسلونا، واگنر ریبیرو، مدیربرنامه های وینیسیوس به دفتر برنابئو رفت وشرایط تغییر کرد . وینیسیوس دراین باره گفت:« والدینم از هردو باشگاه بازدید کردند و آنها هم از رئال مادرید بیشتر خوششان آمد. صحبتهای آنها را با خواسته خودم تطبیق دادم و حس کردم که پروژه رئال مادرید برای من بهتر است. می دیدم که رئالی ها دقایق زیادی به بازیکنان جوانی مثل من فرصت بازی کردن می دهند و در شرایط حیرت آوری از حیث موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا هستند.»

اما روزهای ابتدایی بعد از انتقال به رئال مادرید برای او ساده نبود. وینیسیوس 18 ساله، باقراردادی 45 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و بایادآوری روزهای ابتدایی گفته:« مجبور بودم کاری کنم که همه قیمت مرا فراموش کنند. این یکی از سخت ترین بخشهای ماجرا بود. درعین حال باید به صورت باثباتی بازی می کردم.»

وینیسیوس تدریجا توانست تا خودش را در رئال مادرید جا بیندازد و ابتدا زیر نظر لوپتگی و سپس زیر نظر سرمربیان بعدی تیمش، توانایی هایش را ثابت کند. او در مورد فصل اول حضورش در رئال مادرید گفته:« خوشبختانه در فصل اول حضورم در مادرید دقایق زیادی بازی کردم. الان از مرز 50 بازی برای رئال عبور کرده ام و بازیکنان کمی هستند که دراین سن و سال کم به مرز 50 بازی رسیده باشند.»

6363