تعطیلی تمرینات بارسلونا و پاری سن ژرمن و خانه نشین شدن بازیکنان

تعطیلی تمرینات بارسلونا و پاری سن ژرمن و خانه نشین شدن بازیکنان

پایگاه خبری فوتبالی- مقامات دو باشگاه پاری سن ژرمن و بارسلونا دستور به تعطیلی جلسات تمرینی این تیمها دادند و به بازیکنانشان دستور دادند تا در خانه بمانند تا بدین ترتیب از احتمال ابتلایشان به ویروس کرونا جلوگیری به عمل بیاورند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان بارسلونا امروز در جلسه تمرینی تیمشان حضور یافته بودند ولی طبق توصیه فدراسیون فوتبال اسپانیا، بازیکنان این تیم به خانه بازگردانده شدند. رقابتهای لالیگا هم برای دو هفته تعلیق شده و بازی پیش روی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و  مصافشان با ناپولی هم لغو شده است.در بیانیه منتشره از سوی باشگاه بارسلونا می خوانیم:« با درنظر داشتن شرایط سلامتی و طبق توصیه کادر پزشکی باشگاه، هرگونه فعالیت ورزشی باشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.»

بعداز حضور بازیکنان بارسلونا در جلسه تمرینی امروز، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه شخصا در کمپ تمرینی حضور یافت تا شرایط را به بازیکنان توضیح دهد. در کنار او دکتر خائومه پادروس، رئیس دانشکده پزشکی بارسلونا و دکتر آنتونی تریا، مسئول سلامت باشگاه بارسلونا و چند پزشک دیگر حضور داشتند و بعد از جلسه ای نیم ساعته، کیکه ستین و اعضای کادر فنی، تصمیم به تعطیلی جلسه تمرینی تیم گرفتند و بازیکنان تیم به خانه هایشان بازگشتند. به بازیکنان بارسلونا هم اعلام شد که به زودی برنامه های تمرینی شخصی از طریق تلفن های همراه برایشان ارسال خواهد شد تا فعالیتهای فیزیکی شان را در روزهای قرنطینه ادامه دهند.

در عین حال مسئول بازیابی تیم بارسلونا هم هرروزه به خانه بازیکنان مصدوم تیم می رود تا به آنها تمرینات لازم را بدهد.

باشگاه پاری سن ژرمن هم دو روز بعد از برد این تیم مقابل دورتموند و صعودشان به دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، جلسات تمرینی بازیکنان تیم را تعطیل کردند. قرار بر این بود که پاریسی ها روز شنبه مقابل ریم به میدان بروند ولی مسئولان لیگ فوتبال حرفه ای فرانسه تصمیم به لغو بازیهای لیگ یک گرفته است.

 

6363