نامزد روگانی از ابتلای او به ویروس کرونا می‌گوید

نامزد روگانی از ابتلای او به ویروس کرونا می‌گوید

پایگاه خبری فوتبالی – میکلا پرسیکو، نامزد دانیله روگانی درباره مبارزه او با ویروس کرونا صحبت کرده است. روگانی به دلیل این که آزمایش کرونایش مثبت شده، در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

یوونتوس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که این مدافعش دچار ویروس کرونا شده است. روگانی 25ساله در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «شما خبرها را خوانده‌اید و به این دلیل است که می‌خواهم به افرادی که نگران من هستند اطمینان بدهم که حالم خوب است. من از همه تقاضا دارم که به مقررات احترام بگذارند، چون این ویروس بین افراد تبعیض قائل نمی‌شود!»

حالا میکلا درباره روگانی صحبت کرده است: «چهار روز پیش، دانیله سه بار دچار تب خفیف شد. دمای او 37.5 درجه بود. او خواستار آن شد که اوضاعش بررسی شود، و روز بعد نتیجه تست کرونایش مثبت شد. اما او دیگر تب نداشت، و سرفه هم نمی‌کرد و مشکل دیگری هم نداشت. به همین دلیل انتظارش را نداشتیم. اصلا نمی‌دانیم او چطور مبتلا شده است. از لحظه‌ای که او دید تب دارد، با مسئولیت بالایی که داشت تصمیم گرفت که خودش را قرنطینه کند و دیگر من را نبیند تا به من، تیم، و افراد دیگر آسیبی نرسد. ما اغلب با هم به صورت ویدیویی در تماس هستیم. او خوب است و علامتی هم ندارد. او و دیگر هم‌تیمی‌هایش، که علامتی هم ندارند، تصمیم گرفته‌اند در کونتیناسا بمانند تا با خانواده‌هایشان در ارتباط نباشند.»

او گفت که خودش را هم در قرنطینه قرار داده است: «هم دانیله و هم من برای یک هفته در قرنطینه اختیاری هستیم، هرچند که حالمان خیلی خوب است.»

8444