رسمی: بوندس‌لیگا هم تا 14 فروردین تعطیل شد

رسمی: بوندس‌لیگا هم تا 14 فروردین تعطیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگای 2 جدیدترین رقابت‌هایی هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند. سازمان لیگ آلمان اعلام کرده که این بازی‌ها از 17 مارس (27 اسفند) تا 2 آوریل (14 فروردین) تعطیل خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، همین حالا هم بازی‌های بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگا 2 پشت درهای بسته برگزار می‌شوند، اما حالا انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا همه بازی‌های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

آلمان به این ترتیب مسابقات این هفته را برگزار می‌کند، و سپس بازی‌ها را تعطیل می‌کند. سازمان لیگ آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرده که برنامه دارد بازی‌ها را تا تابستان به پایان برساند. 

در این بیانیه آمده است: «هیات رییسه دویچه فوسبال لیگا اثرات ویروس کرونا بر روی بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگا 2 را در جلسه‌ای در امروز بررسی کرد. در نتیجه این جلسه، ریاست دویچه فوسبال لیگا به مجمع کل اعلام می‌کند که بازی‌های هر دو لیگ را از سه‌شنبه آینده تا 2 آوریل تعطیل کند، از جمله در پایان تعطیلات دیدارهای ملی.

هدف این است که فصل تا تابستان به پایان برسد، چرا که لغو کامل فصل باعث می‌شود برخی باشگاه‌ها دچار تبعاتی حیاتی شوند. سازمان لیگ آلمان با وزارت بهداشت فدرال و مقامات بهداشت محلی از نزدیک همکاری خواهد کرد تا مسابقات این هفته هم به خوبی برگزار شوند.»

8444