اورتون هم به دلیل شیوع ویروس کرونا به قرنطینه رفت

اورتون هم به دلیل شیوع ویروس کرونا به قرنطینه رفت

پایگاه خبری فوتبالی – تیم اصلی اورتون به همراه کادر مربی‌گری تحت قرنطینه قرار گرفته‌اند. یک بازیکن علائمی شبیه به ویروس کرونا داشته است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اورتون در بیانیه‌ای در توییتر اعلام کرده که با این بازیکن در تماس مداوم است و اوضاع سلامتی بازیکنان و کادر فنی و کارمندان باشگاه را زیر نظر دارد. نام این بازیکن اعلام نشده است.

به این ترتیب به احتمال فراوان دربی مرسی‌ساید بین اورتون و لیورپول که قرار بود دوشنبه‌شب برگزار شود به زمان دیگری موکول خواهد شد.

بازیکنان تیم‌های اصلی چلسی و آرسنال هم تحت قرنطینه هستند، چرا که دو مورد ویروس کرونا در این باشگاه‌ها دیده شده است. میکل آرتتا، مربی آرسنال و کالوم هادسون-اودوی، بازیکن چلسی دچار ویروس کرونا شده‌اند.

باشگاه چلسی هم در بیانیه‌ای اعلام کرده که کل تیم به قرنطینه رفته است. این باشگاه اعلام کرده که هادسون-اودوی دوشنبه علائمی شبیه به یک سرماخوردگی ملایم داشته است، و به دلیل احتیاط در تمرینات شرکت نکرده است. اما حالا مشخص شده که او دچار ویروس کرونا شده است.

آرسنال هم اعلام کرده که تیم اصلی و هر کسی که با آرتتا در تماس نزدیک بوده تحت قرنطینه قرار گرفته است. بازی آرسنال با بریتون در روز شنبه هم به دلیل این موضوع به تعویق افتاده است.

8444