بنجامین مندی هم به قرنطینه خانگی رفت

بنجامین مندی هم به قرنطینه خانگی رفت

پایگاه خبری فوتبالی-  بنجامین مندی، مدافع فرانسوی باشگاه منچسترسیتی حالا باید مدتی را در قرنطینه خانگی سر کند. دلیل قرنطینه شدن این بازیکن فرانسوی، بستری شدن یکی از اعضای خانواده اش دربیمارستان، با نشانه هایی از ویروس کرونا است.

به گزارش فوتبالی، از همین رو و با توجه به بستری شدن یکی از نزدیکان مندی با نشانه هایی از ویروس کرونا، این مدافع 25 ساله فعلا اجازه حضور در جلسات تمرینی باشگاه منچسترسیتی رانخواهد داشت تا زمانی که تکلیف عضو خانواده اش که با مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شده، روشن شود.

این درحالی است که طبق برنامه، قرار است تا سیتی در روز شنبه از سری بازیهای لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی برود و در صورتی که بازیهای این هفته لیگ برتر انگلیس لغو نشود، پپ گواردیولا در این بازی مندی را به همراه نخواهد داشت.

سخنگوی باشگاه منچسترسیتی در صحبتهایی دراین رابطه گفته:« باشگاه سیتی در جریان قرار گرفته که یکی از اعضای خانواده یکی از بازیکنان تیم بزرگسالانمان با نشانه های اختلال تنفسی در بیمارستان بستری شده است. او در یکی از بیمارستانهای شهر تست کرونا داده و تا زمانی که جواب این تست مشخص نشود، این بازیکن برای احتیاط بیشتر در قرنطینه خانگی به سر خواهد برد.»

ساعاتی پیش بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا در صحبتهایی اعلام کرد که قصد لغو رویدادهای ورزشی در کشور انگلیس را ندارد و انتظار می رفت که بازیهای لیگ انگلیس در هفته پیش رو طبق روال برگزار شود.... ولی حالا و با مثبت اعلام شدن تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، ممکن است شرایط دستخوش تغییرات شود و انتظار می رود که روز جمعه مقامات لیگ برتر انگلیس دراین راستا جلسه ای اضطراری تشکیل دهند.

این درحالی است که مقامات یوفا روز پنجشنبه اعلام کردند که دیدار دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال کاروان رئال مادرید و قرنطینه شدن بازیکنان این باشگاه، به تعلیق افتاده است.

6363