احتمال تعلیق سریع لیگ انگلیس بعد از ابتلای آرتتا به کرونا

احتمال تعلیق سریع لیگ انگلیس بعد از ابتلای آرتتا به کرونا

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی پیش مقامات لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که بازی های هفته پیش روی رقابتهای لیگ برتر انگلیس، طبق روال برگزار خواهد شد و مقامات دولت انگلیس در حال بررسی شرایط هستند. اما حالا و با انتشار خبری درمورد مثبت اعلام شدن تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال ممکن است شرایط کاملا تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، چهارده روز پیش، اعضای باشگاه آرسنال دیداری با اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس و ناتینگهام فارست داشتند و بعد از انتشار خبر ابتلای آقای ماریناکیس به ویروس کرونا، اعضای آرسنال قرنطینه شدند. از همین رو بازی آرسنال مقابل سیتی که قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود، لغو شد و حالا خبر ابتلای میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی توپچی ها به شدت همه را نگران کرده است.

درحالی که قرار بود رقابتهای هفته آتی لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار شود، اما شواهد و قراین حکایت از آن دارد که مقامات لیگ برتر انگلیس روز جمعه جلسه ای اضطراری تشکیل خواهند داد و احتمالا در تصمیمشان برای برگزاری بازیهای پیش رو تجدید نظر خواهند کرد. البته میکل آرتتا تنها چهره فوتبالی شاغل در لیگ برتر که گرفتار ویروس کرونا شده، نیست و سه بازیکن لسترسیتی با نشانه هایی از ویروس کرونا در قرنطینه هستند و بنجامین مندی، بازیکن منچسترسیتی هم شرایط مشابهی دارد.

وینای ونکاتشام، یکی از مدیران ارشد آرسنال در این رابطه گفته:« سلامتی افراد شاغل در آرسنال و به طور کلی همه افراد،اولویت اول ماست و تمام تمرکز ما برروی این موضوع است. همه فکر و ذهن ما درگیر میکل است. او واقعا ناامید است ولی روحیه بالایی دارد. ما با تمام افراد مرتبط بااین قضیه در تماس هستیم تا شرایط را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنیم و امیدواریم بتوانیم به زودی تمریناتمان را از سر بگیریم و هرزمان که پزشکان اجازه دهند بازی هایمان را انجام دهیم.»

6363