قرنطینه شدن 121 نفر در باشگاه یوونتوس

قرنطینه شدن 121 نفر در باشگاه یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای دانیله روگانی، بازیکن باشگاه یوونتوس، این باشگاه ایتالیایی اعلام کرد که 121 نفر از اعضای این باشگاه که شامل بازیکنان، مدیران و اعضای کادر فنی هستند قرنطینه شده اند.

به گزارش فوتبالی ، روگانی اولین بازیکن شاغل در سری آ بود که تست ابتلای او به ویروس کرونا مثبت اعلام شد و کمی بعد، خبر ابتلای مانولو گابیادینی، مهاجم سمپدوریا به ویروس کرونا نیز منتشر شد.

از همین رو و پس از اعلام خبر ابتلای روگانی به کرونا، تمام کسانی که در روزهای اخیر با او در ارتباط نزدیک بوده اند قرنطینه شده اند و از جمله این افراد می توان به آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس اشاره کرد. در بیانیه ای که در همین راستا از سوی باشگاه یوونتوس منتشر شده است می خوانیم:« بعد از انتشار خبر ابتلای دانیله روگانی به ویروس کرونا، 121 نفر از جمله بازیکنان یوونتوس، اعضای کادر فنی، مدیران و کارمندان باشگاه یوونتوس در خانه قرنطینه هستند و البته تجهیزات اعلام شده توسط مقامات بهداشتی در اختیار آنها قرار گرفته است. بسیاری از این افراد در جی هتل که در نزدیکی کمپ تمرینی باشگاه قرار دارد، مستقر هستند.»

آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس هم اعلام کرد که از شب گذشته خود را قرنطینه کرده است.

 

6363