نیمار، بالاخره پاری سن ژرمن را به خواهرش ترجیح داد

نیمار، بالاخره پاری سن ژرمن را به خواهرش ترجیح داد

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن که در پنج سال اخیر، همیشه در روز تولد خواهرش رافائلا به هر بهانه ای به برزیل سفر می کرد و در جشن تولد خواهرش شرکت می نمود، امسال سنت شکنی کرد و غایب بزرگ جشن تولد رافائلا بود.

به گزارش فوتبالی، او در روز تولد خواهرش در اروپا به سر می برد و در دیدار تیمش (پاری سن ژرمن)مقابل دورتموند به میدان رفت؛ نیمار در بازی چهارشنبه شب پارک دوپرنس که درغیاب هواداران، سوت و کور بود، ستاره شماره یک تیم پاریسی بود و نقش پررنگی در برد تیمش دراین بازی و صعود به دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. حضور او در این بازی کافی بود تا پاری سن ژرمن برخلاف سالهای گذشته بتواند از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به دور بعد صعود کرده و دراین زمینه طلسم شکنی کند.

البته تردیدهای زیادی درمورد احتمال حضور نیمار در بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل دورتموند وجود داشت ؛اما این تردیدها هیچ ارتباطی به جشن تولد رافائلا نداشت. ماجرا از این قرار بود که نیمار در جریان بازی تیمش مقابل المپیک لیون دچار مصدومیتی جزئی شده بود و به خاطر همین مصدومیت ممکن بود تا شانس حضور در بازی با دورتموند را از دست بدهد؛ اما او به موقع به اوج آمادگی بازگشت و نه تنها که آماده و قبراق در اختیار توخل و تیمش بود، بلکه نقش پررنگی در این برد ارزشمند ایفا کرد.

نیمار گل اول تیمش در این بازی را از روی ارسال کرنر دی ماریا به ثمر رساند و عملکرد فوق العاده ای در حرکات تهاجمی تیمش ایفا کرد. البته او در بازی رفت تیمش مقابل دورتموند که با باخت تیم پاریسی همراه بود هم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و در آن بازی، به رغم آنکه با دو گل هالند، با برد دورتموند به پایان رسید ولی این نیمار بود که عنوان بهترین بازیکن تیمش در آن بازی را نیز به خود اختصاص داد.

 

6363