کرونا، درهای لیگ قهرمانان اروپا را هم تخته می کند

کرونا، درهای لیگ قهرمانان اروپا را هم تخته می کند

پایگاه خبری فوتبالی - روز پنجشنبه مقامات یوفا اعلام کردند که دیدار تیمهای منچسترسیتی و رئال مادرید و همچنین مصاف یوونتوس- المپیک لیون که قرار بود هفته آینده دردور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود، لغو شده است و تاریخ برگزاری این بازی ها در آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تعلیق این دو بازی به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا و قرنطینه شدن اعضای باشگاه های یوونتوس و رئال مادرید به خاطر ابتلای یکی از ورزشکاران این باشگاه ها صورت گرفته است. حالا روزنامه موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که روز جمعه مقامات یوفا ، یک گام دیگر برخواهند داشت و به طور کلی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را موقتا به حالت تعلیق درخواهند آورد.

علاوه بر دو بازی مذکور و طبق برنامه ریزی های قبلی، بارسلونا و ناپولی می بایست در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر روبرو می شدند و دیگر بازی باقی مانده هم جدال بایرن مونیخ و چلسی بود که حالا بر طبق گزارش روزنامه موندو دپورتیوو، این دو بازی نیز به تعویق خواهند افتاد و بدین ترتیب بازیهای لیگ قهرمانان اروپا موقتا لغو خواهد شد تا در حال حاضر تکلیف نیمی از بازیهای مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا روشن شده باشد و تنها صعود 4 تیم پاری سن ژرمن، لایپزیش، اتلتیکومادرید و آتالانتا به دور یک چهارم پایانی قطعی شده باشد.

پیش از این اعلام شده بود که مقامات یوفا روز سه شنبه و در ویدیوکنفرانسی با حضور 55 نماینده فدراسیونهای عضو این ارگان در مورد لغو رقابتهای یورو 2020 وبرگزاری آن در سال 2021 تصمیم گیری خواهند کرد ولی طبق گزارش روزنامه موندو دپورتیوو، احتمالا خبر رسمی لغو یورو 2020 و برگزاری آن با یک سال تاخیر نیز روز جمعه اعلام خواهد شد.

6363