یوویچ از وسایل ورزشی بسکتبالیست کرونایی استفاده کرده!

یوویچ از وسایل ورزشی بسکتبالیست کرونایی استفاده کرده!

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از آنکه مشخص شد که تری تامپیکنز، بسکتبالیست باشگاه رئال مادرید به ویروس کرونا مبتلا شده، تمام بازیکنان رئال مادرید به قرنطینه رفتند. خبر ابتلای این بسکتبالیست، ساعت 11 صبح روز پنجشنبه به تمامی کارمندان باشگاه رئال مادرید اعلام شد و در حالی که شاگردان زیدان در حال آماده شدن برای برگزاری جلسه تمرینی شان بودند، حتی لباسهایشان را هم عوض نکردند.

به گزارش فوتبالی، ساعت 11.30 دقیقه تمام بازیکنان رئال مادرید شهرک ورزشی والدبباس را در شرایطی ترک کردند که حتی مشخص نبود که چه زمانی دوباره به این شهرک بازخواهند گشت و تک تک این بازیکنان باید بین 15 تا 20 روز در قرنطینه بمانند. حالا لوکا یوویچ، یکی از اولین کسانی است که در این رابطه گفتگو کرده است. مهاجم صربستانی باشگاه مادریدی در گفتگو با B92 در این رابطه صحبتهای نگران کننده ای را برزبان آورده است. او در این رابطه گفت:« صبح پنجشنبه به جلسه تمرینی تیم رفتیم ولی مسئولان باشگاه به نزد ما آمدند و گفتند که امروز جلسه تمرینی تعطیل است و برای 15 روز آینده هم تمرین نخواهیم داشت. همه باید در خانه هایمان بمانیم و نباید شهر مادرید را ترک کنیم.»

یوویچ در ادامه به این نکته اشاره کرد که در روزهای اخیر کمی احساس ناراحتی داشته و این درحالی است که در روزهای قبل از آن، زمانی که نامش در لیست بازیکنان آماده تیمش برای مصاف با بارسلونا و بتیس قرار نگرفته بود، این حالات را نداشته است. او در ادامه گفت که در شهرک ورزشی والدبباس با تامپکینز، بسکتبالیست تیم که به کرونا مبتلا شده، تمرین می کرده:« از زمانی که مصدوم شدم و برای دو یا سه روز با تیم تمرین نمی کردم، دقیقا از همان وسایل ورزشی ای که تامپیکنز از آنها استفاده کرده بود، استفاده می کردم.» 

البته او در ادامه صحبتهایش یادآوری کرده که حالش خوب است:« حالم واقعا خوب است و اثری از علائم کرونا در خودم احساس نمی کنم. ما در هر صورت منتظر تصمیم سران باشگاه هستیم.»

در حال حاضر سران باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته اند تا تمام فعالیتهای ورزشی باشگاه را تعطیل کرده و تمام کارمندان و بازیکنان تیم را به قرنطینه خانگی فرستاده اند. زیدان هم به بازیکنانش اعلام کرده که تا دستور بعدی، تمرینی در کار نخواهد بود و در عین حال به آنها گفته به صورت شخصی لیست تمریناتی که باید هرروز در خانه انجام دهند را برایشان ارسال خواهد کرد.

مسئولان رقابتهای لالیگا هم روز پنجشنبه اعلام کردند که در دو هفته آتی بازیهای لالیگا برگزار نخواهد شد.

6363