مدیر دورتموند: نیمار عجب بازیگر خوبی است!

مدیر دورتموند: نیمار عجب بازیگر خوبی است!

پایگاه خبری فوتبالی- مایکل زورک، مدیر ورزشی باشگاه بورسیا دورتموند، بعد از حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا توسط پاری سن ژرمن، خیلی سریع خشمش را از این بابت ابراز کرد و نیمار در تیررس تند انتقادات او قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب موفق شد تا با کسب یک پیروزی ارزشمند مقابل بورسیا دورتموند به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و در پایان این بازی مایکل زورک، مدیر ورزشی دورتموند، دلخوری اش را از رفتارهای نیمار در جریان بازی برزبان آورد. در جریان این مسابقه امره جان، در پی یک خطا با نیمار به جر و بحث پرداخت و به خاطر هل دادن نیمار از زمین مسابقه اخراج شد. اما زورک معتقد است که نیمار دراین صحنه حسابی اغراق کرده و با این رفتار، باعث شده تا داور بازیکن آلمانی دورتموند را اخراج کند.

آقای زورک در این باره گفت:« اخراج جان خیلی سختگیرانه بود؛ به نظرم این تصمیم واقعا خنده دار بود. نیمار در این صحنه حسابی اغراق کرد. همه ما می دانیم که او چه بازیگر خوبی است. او امروز بار دیگر این را ثابت کرد. این را با درنظر داشتن آنچه در جریان بازی رخ داد می گویم.»

او در ادامه صحبتهایش اعلام کرد که مقصر اصلی ناکامی دورتموند در این بازی، تیم خودش بوده:« ما نتوانستیم در مقابل دروازه تیم پاریسی موقعیتهای خطرناکی خلق کنیم.در برخی از بازه های مسابقه به هدفمان نزدیک شدیم.به ویژه به خاطر نمایش های خوب اشرف و سانچو در سمت راست زمین . ولی نتوانستیم موقعیتهای گل خوبی را خلق کنیم و همین باعث حذف شدن ما از گردونه رقابتها شد.»

6363