پیغام فوتبالیست ایتالیایی بعد از ابتلا به ویروس کرونا

پیغام فوتبالیست ایتالیایی بعد از ابتلا به ویروس کرونا

پایگاه خبری فوتبالی- مانولو گابیادینی، مهاجم سمپدوریا، دومین فوتبالیست شاغل در سری آ است که امروز خبر ابتلایش به ویروس کرونا حسابی خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر ویروس کرونا در کشور ایتالیا شیوع گسترده ای داشته و قربانیان زیادی گرفته است و همین موضوع باعث شده تا دولت ایتالیا بخش شمالی این کشور را قرنطینه کرده و پروازهای هواپیماها را به تعلیق در بیاورد. همین ماجرا بر برگزاری مسابقات فوتبال در ایتالیا هم تاثیرگذار بوده و طبق تصمیم مقامات فوتبال ایتالیا، برگزاری بازیهای سری آ به حالت تعلیق درآمده است.

روز گذشته بود که خبر ابتلای دانیله روگانی، بازیکن یوونتوس به ویروس کرونا منتشر شد و امروز خبر ابتلای یک بازیکن دیگر در سری آ، بازتاب گسترده ای داشت؛ ساعاتی پیش باشگاه سمپدوریا اعلام کرد که مانولو گابیادینی، مهاجم این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و حالا و کمی بعد از انتشار این خبر، گابیادینی با انتشار پیغامی در توئیتر در این رابطه واکنش نشان داده و برای هوادارانش پیغام مشخصی داشته. او در صفحه رسمی اش در توئیتر نوشت:« تست کرونای من هم مثبت اعلام شده است. می خواهم از همه کسانی که برایم پیغام نوشتند تشکر کنم؛ من پیام های بسیاری دریافت کرده‌ام.  به شما اطمینان می‌دهم که حالم خوب است و نگران نباشید. قوانین را رعایت کنید و در خانه بمانید. مطمئنا همه چیز درست خواهد شد.»

6363