رسمی/ منچسترسیتی- رئال مادرید و یوونتوس- لیون لغو شد

رسمی/ منچسترسیتی- رئال مادرید و یوونتوس- لیون لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی اش اعلام کرد که بازی این تیم مقابل رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا لغو شده است.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه کوتاه منتشره در وب سایت رسمی باشگاه سیتی می خوانیم:« تصمیم به لغو بازی سه شنبه، با در نظر داشتن خبر قرنطینه 15 روزه بازیکنان باشگاه رئال مادرید و توسط یوفا اتخاذ شده است. دلیل قرنطینه شدن بازیکنان باشگاه رئال مادرید هم مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید است.»

اطلاعات بیشتر در مورد زمان جدید برگزاری این بازی و مسائل مرتبط با بلیطهای فروخته شده برای این مسابقه به زودی اعلام خواهد شد.

دقایقی بعد به صورت رسمی اعلام شد که دیدار منچسترسیتی- رئال مادرید که قرار بود هفته آینده برگزار شود، برگزار نخواهد شد و دلیل آن هم انتشار خبر قرنطینه تیم فوتبال رئال مادرید بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای تامکینز، بازیکن بسکتبال رئال مادرید بود. مقامات یوفا دقایقی بعد از انتشار بیانیه باشگاه منچسترسیتی، به صورت رسمی این خبر را تائید کردند و هنوز زمان قطعی برگزاری این بازی اعلام نشده است.

لغو بازی یوونتوس- لیون

در عین حال مقامات یوفا اعلام کردند که بازی دو تیم یوونتوس و لیون که می بایست هفته آینده در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در شهر تورین برگزار می شد نیز لغوشده است. دلیل لغو این بازی، مثبت اعلام شدن تست کرونای روگانی، مدافع یوونتوس است که در پی آن بازیکنان یوونتوس به قرنطینه رفته اند. 

البته مقامات یوفا هنوز تصمیم قطعی شان درمورد برگزاری دو بازی دیگر این مرحله، یعنی بایرن مونیخ - چلسی و بارسلونا- ناپولی را اعلام نکرده اند. اینطور به نظر می رسد که بازی بارسلونا و ناپولی به طور قطع به تعلیق درخواهد آمد؛ چرا که در روزهای اخیر پروازهای مستقیم میان ایتالیا و اسپانیا لغو شده اند و همین کار سفر کاروان ناپولی به بارسلونا را بسیار سخت خواهد کرد . از سوی دیگر تردیدهای زیادی هم در مورد برگزاری یا لغو بازی بایرن مونیخ- چلسی وجود دارد که باید منتظر اخبار تازه دراین رابطه باشیم.

6363