بازیکنان چلسی در صف تست کرونا؛ تمرین تعطیل شد

بازیکنان چلسی در صف تست کرونا؛ تمرین تعطیل شد

پایگاه خبری فوتبالی- طبق برنامه ریزی های از قبل انجام شده، قرار بر این است که چلسی روز شنبه در مقابل استون ویلا به میدان برود ولی با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور انگلیس، حالا مقامات باشگاه چلسی تصمیم گرفتند تا جلسه تمرینی امروز تیمشان را تعطیل کنند.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام رسانه های بریتانیایی، مقامات باشگاه چلسی جلسه تمرینی امروز تیم را تعطیل کردند تا مرکز تمرینی کوبهام، کاملا ضدعفونی شود. در عین حال تمام بازیکنان باشگاه چلسی هم امروز تست کرونا دادند.

قرار براین است که تمرین بعدی چلسی فرانک لمپارد روز جمعه برگزار شود و کنفرانس خبری و گفتگوهای رسانه ای، قبل از مصاف چلسی با استون ویلا، در همان روز انجام خواهد شد.

این درحالی است که سازمان بهداشت جهانی، روز چهارشنبه ، عنوان پاندمیک را به بحران کرونا داد و در حال حاضر بیش از 590 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس گزارش شده و تعداد کشته های این بیماری در انگلیس به 10 نفر رسیده است. از همین رو و با وجودی که هیچ یک از بازیکنان چلسی علائمی از بیماری کرونا را ندارند، مقامات این باشگاه تصمیم به ضدعفونی کمپ تمرینی چلسی گرفته و تمام تلاششان را به کار گرفته اند تا مانع از گسترش این بیماری شوند.

در این میان مقامات لیگ برتر انگلیس تنها یک بازی را به خاطر نگرانی ها از ویروس کرونا تعطیل کردند و آن هم مصاف دو تیم منچسترسیتی و آرسنال بود که به خاطر دیدارهای صورت گرفته میان بازیکنان آرسنال و اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس یونان بود که اخیرا به کرونا مبتلا شده است. جواب تست کرونای آقای ماریناکیس که مالک باشگاه ناتینگهام فارست است، روز سه شنبه مثبت اعلام شد.

طبق دستور مقامات یوفا، قرار براین است که بازی پیش روی چلسی مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران برگزار شود . حداکثر 10 نفر از خبرنگاران و عکاسان اجازه حضور دراین بازی که چهارشنبه هفته آینده در آلیانس آرنا برگزار می شود را خواهند داشت و البته امکان تعلیق بازیهای پیش روی اروپایی نیز وجود دارد.

6363