سه بازیکن لسترسیتی با علائم کرونا، قرنطینه شدند

سه بازیکن لسترسیتی با علائم کرونا، قرنطینه شدند

پایگاه خبری فوتبالی - برندان راجرز سرمربی لسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرده که سه نفر از بازیکنان تیمش با داشتن برخی از علائم ویروس کرونا، قرنطینه شده اند. 

به گزارش فوتبالی، طبق گفته برندان راجرز، این سه بازیکن از سایر بازیکنان رختکن جدا شده اند تا در صورت ابتلایشان به کرونا، از شیوع این ویروس میان بازیکنان این تیم جلوگیری به عمل بیاید.

راجز در صحبت هایش اعلام کرده که این سه بازیکن ایزوله شده اند و جدا از سایر بازیکنان تیمشان هستند. البته سرمربی لستر سیتی از این سه بازیکن که حالا در قرنطینه به سر می برند نام نبرد. قرار بر این است که روز شنبه لسترسیتی در ورزشگاه ویکارج رود ، مقابل واتفورد به میدان برود. حالا سرمربی لستر در مورد این بازی گفته:« خیلی حیف می شود که این بازی به تعویق بیفتد ولی سلامت مردم در این راستا از هرچیز دیگری مهمتر است.»

روزنامه تلگراف ساعاتی قبل در گزارشی اعلام کرد که به زودی تستهای کرونا برروی سه بازیکن لستر که مشکوک به این بیماری هستند انجام خواهد شد و این احتمال وجود دارد که تا ساعاتی دیگر مسئولان رقابتهای لیگ برتر انگلیس اعلام کنند که بازیهای لیگ این کشور برای مدتی پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. روز چهارشنبه، بازی دو تیم منچسترسیتی و آرسنال به تعویق افتاد و دلیل آن هم دیدار اخیر تعدادی از بازیکنان و کارمندان باشگاه لندنی با اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس بود که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

6363