تعلیق بازیکن مکزیکی از باشگاهش به خاطر آزار جنسی

تعلیق بازیکن مکزیکی از باشگاهش به خاطر آزار جنسی

پایگاه خبری فوتبالی - لئوپولدو سیلوا، مدیر باشگاه مکزیکی پوماس اعلام کرد که مانو گارسیا بازیکن این تیم تا تاریخی نامشخص تعلیق شده است. گفته می شود که این بازیکن در سال 2017 به یکی از کارمندان باشگاه تعرض جنسی کرده و به همین خاطر با این تنبیه مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، سیلوا در مصاحبه ای که با TUDN ئداشته، بیان کرد:" تصمیم گرفتم پرونده را دوباره باز کنم و مورد بررسی قرار دهم. به همین خاطر تا زمانی نامشخص حضور مارکو سیلوا درون باشگاه مربوط است چرا که به نتیجه رسیدیم که این اتفاق رخ داده است. همه کارهای لازم را انجام می دهیم. همه اسناد را بررسی می کنیم و سعی می کنیم با افرادی که از ماجرا خبر دارند صحبت کنیم. اگر لازم باشد، به صورت دائمی قرارداد این بازیکن را فسخ می کنیم. در حال حاضر او هیچ فعالیتی درون باشگاه و در تیم ما نخواهد داشت."

اخیرا این زن اسنادی از تعرض به خود را در اختیار نشریه رکورد مکزیک قرار داده بود و به همین خاطر پس از سه سال دوباره ماجرا سر باز کرده است.باشگاه پوماس اعلام کرده است که از این زن حمایت خواهد کرد و بحث هایی که در مورد بی توجهی و اخراج وی از باشگاه ایجاد شده بود را تکذیب کرد.