رسمی؛ ملی پوش ایتالیایی، دومین کرونایی سری آ

رسمی؛ ملی پوش ایتالیایی، دومین کرونایی سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - سمپدوریا اعلام کرد که نتیجه تست کرونای مانولو گابیادینی مثبت بوده است و این بازیکن، دومین نفر از لیگ ایتالیاست که به این بیماری مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش ایتالیایی و بازیکن اسبق ساوتهمپتون، ناپولی و بولونیا بعد از دنیله روگانی از یوونتوس دومین بازیکن در لیگ ایتالیاست که به کرونا مبتلا شده است و نتیجه تست کووید - 19 وی مثبت بوده است. در بیانیه باشگاه سمپدوریا آمده است:" باشگاه سمپدوریا اعلام می کند که نتیجه تست کروناویروس - کووید 19 مانولو گابیادینی، بازیکن تیم مثبت بوده است. او تب ملایمی دارد اما روبراه است. باشگاه تمام فرایندها را برای قرنطینه کردن وی بر اساس قوانین دنبال می کند."

ایتالیا با بیش از 12 هزار مبتلا به کرونا یکی از کشورهایی است که به شدت درگیر این بیماری است. مثبت شدن تست کرونای روگانی باعث شد تا هم باشگاه یوونتوس و هم باشگاه اینتر که روز یکشنبه مقابل بیانکونری ها قرار گرفته تیمشان را قرنطینه کنند. از سویی مسابقات لیگ ایتالیا حداقل تا روز 15 فروردین لغو شده است و احتمال دارد که بازیها نیمه تمام بماند و سرنوشت مسابقات نامشخص بماند تا نه قهرمان و نه تیم های سقوط کننده مشخص نشوند. لالیگا نیز فعلا ادامه برگزاری مسابقات فوتبال در اسپانیا را لغو کرده است.