جلسه اضطراری یوفا برای تعیین آینده لیگ اروپا، لیگ قهرمانان و یورو

جلسه اضطراری یوفا برای تعیین آینده لیگ اروپا، لیگ قهرمانان و یورو

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا در بیانیه ای اعلام کرد که سه شنبه هفته آینده جلسه ای اضطراری را با تمام 55 فدراسیون عضو خود برای تعیین تکلیف تورنمنت های بزرگ برگزار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه یوفا آمده است:" در پی اتفاقات پیش آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا در سرتاسر اروپا و تغییر آنالیزهای سازمان جهانی بهداشت، یوفا امروز تمامی 55 فدراسیون عضو خود و همچنین هیئت مدیره اتحادیه باشگاه های اروپایی، مدیران لیگ های اروپایی و یکی از نمایندگان اتحادیه جهانی فوتبالیست ها را دعوت کرده تا در جلسه ای به صورت ویدئوکنفرانس در روز سه شنبه 27 اسفند شرکت کنند تا در مورد واکنش اتحادیه فوتبال اروپا به شیوع بیماری واکنش نشان بدهند. بحث ها شامل تمامی تورنمنت های اروپایی شامل یورو 2020 خواهد بود. اخبار بیشتر پس از این جلسه منتشر می شوند."

به احتمال فراوان مسابقات هفته آینده لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا لغو می شود چرا که دو تیم رئال مادرید و یوونتوس که در چهار تا از بازیها حضور دارند، قرنطینه شده اند. از سویی بعید است که اجازه سفر ناپولی به اسپانیا برای بازی مقابل بارسلونا صادر شود. از طرفی دیگر برگزاری یورو 2020 هم روی هواست و احتمال منتقل شدن بازیها به سال 2021 زیاد است.