لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در آستانه لغو

لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در آستانه لغو

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه آس گزارش داده است که یوفا تا ساعاتی دیگر با توجه به شیوع ویروس کرونا، خبر لغو مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را اعلام خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته آینده خبری از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا یعنی دو تورنمنت اصلی یوفا نخواهد بود و بازیهایی نظیر منچسترسیتی - رئال مادرید یا بارسلونا - ناپولی برگزار نخواهد شد. یوفا همچنین به صورت جدی به لغو مسابقات یورو و تعویق بازیها به سال 2021 فکر می کند. این تصمیم باعث خواهد شد تا لیگ ملت های اروپا و جام جهانی باشگاه ها لغو شوند.

در حال حاضر مسئولان پنج لیگ بزرگ اروپا یعنی اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان و فرانسه جلسه ای را به صورت ویدئوکنفرانس با جورجیو مارکتی، مسئول کمیته مسابقات یوفا برگزار کرده اند تا در مورد برنامه و تقویم تصمیم بگیرند. با وجود آن که چفرین رئیس یوفا سعی می کند که تعویق یورو را تکذیب کند اما به احتمال زیاد رئیس یوفا کنار خواهد آمد و در تابستان آینده خبری از برگزاری یورو نخواهد بود.

فشردگی برنامه بازیها با توجه به تعویق بازیهای پیش رو باعث می شود تا شانسی برای برگزاری یورو 2020 نباشد. تا کنون لیگ های اسپانیا و ایتالیا بازیهای خود را لغو کرده اند.